پرداخت ارز اربعین در شعب منتخب بانک صادرات ایران و صرافی سپهر آغاز شد

بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١٥٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.

پرداخت ارز اربعین در شعب منتخب بانک صادرات ایران و صرافی سپهر آغاز شد

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، شعب منتخب اعلامی بانک صادرات ایران در تمامی استان‌ها پرداخت ارز مورد نیاز زائران اربعین را از امروز چهار‌شنبه ٩ شهریورماه امسال آغاز کردند و زائران می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی معتبر، سپهر کارت فعال بانک صادرات ایران، کد پیگیری ثبت‌نام در سامانه سماح و شماره تلفن همراه به نام متقاضی، به شعب منتخب در شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

همچنین صرافی سپهر صادرات در تهران، اصفهان، یزد و شیراز از روز چهارشنبه هفته گذشته دوم شهریورماه علاوه بر اسکناس دلار، اسکناس دینار عراقی را نیز عرضه کرده و متقاضیان می‌توانند همچنان با همراه داشتن کارت ملی، کارت بانکی عضو شتاب، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و حضور شخص خریدار نسبت به دریافت آن از صرافی سپهر اقدام کنند. شعبه مرکزی این صرافی در تهران جمعه 11 شهریور ماه نیز از ساعت 9 تا 13 نسبت به توزیع ارز اربعین اقدام خواهد کرد.

فروش ارز اربعین در تمامی شعب منتخب بانک صادرات ایران تا روز ٢٦ شهریورماه امسال ادامه داشته و توصیه می‌شود زائران خرید ارز مورد نیاز خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران در ٤ استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان تا ساعت ٢٠ آماده فروش ارز اربعین به زائرین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها