زمان فروش بلیت ویژه اربعین اعلام شد

برای بازه زمانی ١۵ تا سی‌ام شهریور ماه بلیت عراق با نرخ ویژه ۶ میلیون تومان برای رفت و برگشت به فروش می رسد .

زمان فروش بلیت ویژه اربعین اعلام شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ جزییات فروش بلیت‌های گروهی اربعین اعلام شد.

حسام قربانعلی با بیان اینکه بلیت‌های ویژه اربعین با قیمت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان از شنبه ١٢ شهریورماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: برای بازه زمانی ١۵ تا سی‌ام شهریور ماه بلیت عراق با نرخ ویژه ۶ میلیون تومان برای رفت و برگشت به فروش می رسد و ١۵ هزار زائر از طریق شرکت هواپیمایی ایران‌ایر عازم مراسم اربعین خواهند شد . 

وی با اشاره به فروش بلیت گروهی گفت: گروه‌های بیش از ٩ نفر برای خرید بلیت اربعین باید به اداره مرکزی دفتر فروش چارتری ایران ایر مراجعه کنند و پیش از مراجعه حضوری باید با شماره ۴۶۶٢۵١۵١ تماس بگیرند تا اسامی زائران را ثبت کنند و فرایند ثبت نام به آنها اعلا شود. 

سخنگوی ادامه داد : متقاضیان برای خرید بلیت گروهی کمتر از ١٠ نفر باید به دفتر ایران ایر در خیابان نجات‌اللهی مراجعه کنند. 

قربانعلی تاکید کرد : بار مجاز زائران همان ٣٠ کیلوگرم است و درصورت کنسلی بلیت  یک میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت از قیمت بلیت کسر خواهد شد و در صورت عدم حضور زائران در پرواز ۵٠ درصد قیمت بلیت را به زائران برمی‌گردانیم و با بانک‌های عامل به توافق رسیده‌ایم که در دو شیفت در شعب برای بازگرداندن وجه به افراد حضور داشته باشند.

 

منبع: ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها