اصلاح حقوق بازنشستگان تایید شد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز هفتم شهریور 1401 خبر داد که حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح اصلاح می‌شود.

اصلاح حقوق بازنشستگان تایید شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بررسی های انجام شده و تامین منابع مالی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح طبق سقف شورای عالی کار اصلاح خواهد شد.

محمدهادی زاهدی وفا روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ملی استیل کورد صبای زنجان، در جمع خبرنگاران به برنامه های افتتاح تعاونی ها در روزهای گرامیداشت هفته تعاون اشاره کرد و افزود:

طرحی برای گسترش تعاونها در همه استانها برنامه ریزی و ارایه شده است که در صورت تحقق رشد قابل قبولی را در این بخش خواهیم داشت.

وی یادآورشد: با اجرای این طرح که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصادی کشور محقق خواهد شد.

زاهدی وفا با اشاره به مشکلات تعاونی های فعال در کشور اظهار داشت: تعاونی ها هر یک مشکلات متفاوتی دارند که به طور مثال در تعاونی های مسکن بحث مالکیت و طولانی شدن اجرای پروژه ها مهمترین مسایل است.

 

بیشتر بخوانید:

*سود سهام عدالت 1401 اعلام شد

*افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از این ماه؟!

*قول رییسی در مورد افزایش حقوق ها و متناسب سازی

*پیشنهاد جدید برای یارانه نقدی / نحوه ثبت نام افراد جامانده و انصرافی‌های قبل

*رئیسی به افزایش حقوق ها اشاره کرد 

 

وی تصریح کرد: تدابیری برای رفع این مشکلات با همکاری استانداران اندیشیده شده است تا اصلاح ساختاری در این تعاونی ها داشته باشیم.

زاهدی وفا خاطرنشان کرد: مشکل دیگر تعاونی ها این است که در سیاست های پولی اصل ۴۴، تعاونی های نوع دوم و عام پیش بینی شده ولی در آن جهت گامی برداشته نشده است./ ایرنا

 

»»»افزایش حقوق بازنشستگان از شهریور قطعی شد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها