3 خودروی پرطرفدار سایپا دیگر تولید نمی شوند + اسامی

رقم افزایش تولید محصولات گروه سایپا در حالی اتفاق افتاده است که سه خودرو پرتیراژ تیبا، تیبا 2 و ساینا از خطوط تولید خارج و تولید کوییک و شاهین جایگزین شده است.

3 خودروی پرطرفدار سایپا دیگر تولید نمی شوند + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ سه خودرو پرتیراژ تیبا، تیبا 2 و ساینا از خطوط تولید سایپا خارج و تولید کوییک و شاهین جایگزین شده است .

گروه خودروسازی سایپا در مرداد ماه سال جاری، تولید عبور مستقیم نزدیک به ١٠٠ درصد را تجربه کرد و این در حالی است که از نیمه مرداد به بعد تمامی تولیدات روزانه به صورت ۱۰۰ درصد عبور مستقیم تولید شده است و  موجودی خودروهای ناقص در این گروه خودروسازی همچنان صفر است.

بر اساس این گزارش، در ماه مرداد سال جاری بیش از 21 درصد بیشتر از مرداد ماه سال گذشته خودرو در گروه سایپا تولید شده است. همچنین گروه سایپا در انتهای مرداد ماه افزایش 50 درصدی تولید شاهین و 100 درصدی خودروی کوییک را در کارنامه خود ثبت کرد.

رقم افزایش تولید محصولات گروه سایپا در حالی اتفاق افتاده است که سه خودرو پرتیراژ تیبا، تیبا 2 و ساینا از خطوط تولید خارج و تولید کوییک و شاهین جایگزین شده است و علی رغم خروج سه خودرو پرتیراژ گروه سایپا همچنان در مسیر بی نظیر رشد تولید حرکت می کند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها