همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی برگزار شد

همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «منحنی دوم؛ ارزش آفرینی پایدار» به میزبانی شعبه تبریز در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی هدف از برگزاری این همایش را تبیین هرچه بهتر استراتژی‌های نوین شرکت قلمداد و آن را حاصل ماه‌ها کار مطالعاتی و به مثابه نقشه‌ی راهی برای جهش به آینده‌ای روشن دانست. 

وی در ادامه، با بیان هفت نکته کلیدی جهت نیل به موفقیت‌های آتی، یعنی؛ شناخت واقعیت موجود، چشم‌انداز، ریسک استراتژیک، تیم همکاران، توجه به مشتری، نقش مدیران و دلبستگی و تعصب سازمانی را، از مواردی برشمرد که می‌توانند در اجرایی نمودن استراتژی‌های شرکت، مهم و مؤثر باشند.

محمدرضا کشاورز با بیان این نکته که رضایتمندی مشتریان و مطلوب نمودن تجربه‌ی ایشان با بیمه دی، از اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ است، گفت؛ در این راستا تقویت شبکه‌ی فروش و ارائه‌ی خدمات فن‌آورانه دیجیتالی از برنامه‌هایی است که در سند استراتژیک شرکت بدان اشاره شده و تحقق آن اهتمام تمامی ارکان شرکت را طلب می‌کند. مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنی افزود؛ توسعه‌ی کسب و کار بیمه‌ای در فضای دیجیتال، عاملی تعیین کننده و اثربخش در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان است و از همین رو،‌ بیمه دی با ارائه‌ی اپلیکیشن "دِی‌دار" تلاش نموده تا صدرنشینی خود در خلاقیت‌های فن‌آورانه‌ و خدمت‌دهی دیجیتالی را حفظ نموده و بهترین تجربه از عملیات بیمه‌گری را برای مشتریان‌ خود رقم بزند.

این همایش با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی و تبادل دانش و مهارت میان‌ معاونین و مدیران شرکت بیمه دی همراه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها