همجنسگرایی برای نظام، یک تهدید سیاسی است؟

افزایش همجنسگرایی همراه با اوج گیری جهانی آن در ایران، می توانست تهدیدی سیاسی برای نظام ارزشی ما باشد.

همجنسگرایی برای نظام، یک تهدید سیاسی است؟

مطالبات ناشی از غریزه جنسی به دلیل خودآگاهی جنسیتی افزایش یافته است. 

ابراهیم فیاض پژوهشگر اصولگرا گفت:

عبور از غریزه گرسنگی به غریزه جنسی، به شدت جامعه را خلاق می کند. این خلاقیت هم نخستین بار در امر جنسی رخ می دهد. در دوره گرسنگی جبرها شدیدترند و آدمیان مانند کودک، تنها به خوردن و خوابیدن می اندیشند.

 وقتی جامعه به مرحله بلوغ می رسد وارد مرحله انقلاب روحی و جسمی می شود. در این مرحله آگاهی جنسی اوج گرفته و مطالبه جنسی هم پشت سر آن ایجاد می شود. نکته دیگر آن است که غریزه گرسنگی مردانه است. اما غریزه جنسی زنانه است.

 در دوره غریزه گرسنگی، این مردان بودند که حاکم بودند اما در این دوره، زنان قدرت خلاقه هستند. به همین دلیل شاهدیم که مطالبات ناشی از غریزه جنسی به دلیل خودآگاهی جنسیتی افزایش یافته است. 

من پیش بینی کردم که همجنسگرایی همراه با اوج گیری جهانی آن در ایران نیز افزایش یابد و این، خود، می توانست تهدیدی سیاسی برای نظام ارزشی ما باشد.

البته یک اتفاق بسیار مهمی رخ داد که من روی آن محاسبه نکرده بودم. زیرا در ایران زنان به میدان آمده اند، و تلاش می کنند با مطالبات خودشان روند مذکور را تغییر دهند. به عبارت دیگر، آنان با این اقدام خود تلاش می کنند زن شریک جنسی مرد باشد، و در این زمینه تلاش گسترده فرهنگی به عمل می آورند. 

دولت به جای این که به کمک آنان بیاید، با اجرای طرح حجاب اجباری این حرکت را منحرف می کند.

اگر به سرعت به سمت آموزش های جنسی و جنسیتی نرویم با مشکلات جنسی به مراتب بیش از وضعیت کنونی مواجه خواهیم شد./خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها