آسیب به خودرو شهروندان در اتوبان آزادگان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که در تعقیب و گریز پلیس به خودرو شهروندان در اتوبان آزادگان آسیب وارد کرده بود، خبر داد.

آسیب به خودرو شهروندان در اتوبان آزادگان

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گورزی" اظهار کرد: تیرماه جاری، کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی در اتوبان "  آزادگان  " در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو سراتو مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استعلام پلاک وسیله نقلیه متوجه شدند خودرو مذکور سابقه  سرقت  دارد و سرنشین آن  سارق  حرفه‌ای است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی دستور توقف خودرو را صادر کردند اما سارق حرفه‌ای پس از مشاهده گشت پلیس متواری شد و به خودرو‌های عبوری اتوبان آسیب وارد کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  کارآگاهان اداره نهم بلافاصله وارد عمل شدند و با اجرای قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی  شلیک کردند و در یک تعقیب و گریز طولانی موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شدند.

رئیس پلیس آگاهی  تهران  در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت در سطح شهر تهران اعتراف کرد و متهم با دستور  قضائی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و تحقیقات تکمیلی در خصوصی این پرونده آغاز شده است./رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها