متجاوز سریالی به اعدام محکوم شد

شیما قوشه وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی گفت که “کیوان امام وردی” به اعدام محکوم شد.

متجاوز سریالی به اعدام محکوم شد

شیما قوشه وکیل مدافع شاکیان پرونده تجاوز سریالی کیوان امام وردی گفت که “کیوان امام وردی” به اعدام محکوم شد.

 

او همچنین اضافه کرد که حکم دادگاه بدوی بوده و قابل تجدیدنظر است

رسیدگی به اتهامات کیوان امام وردی از اوایل شهریورماه سال گذشته آغاز شد. پس از آنکه در فضای مجازی توییتر و اینستاگرام هشتگی با عنوان تجاوز خبرساز و جنجالی شد.

برخی از افرادی که به‌گفته خودشان قربانی تجاوز شده و جرأت نکرده بودند شکایت کنند، در فضای مجازی به بازگویی روایت‌های تلخی از لحظاتی که قربانی تجاوز شدند پرداختند تا شاید از این طریق بتوانند متجاوز را رسوا کنند.

 

بسیاری از این روایات تکان‌دهنده علیه یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به نام کیوان امام وردی بود که بازتاب گسترده‌ای داشت.

دختری جوان مدعی شده بود که کیوان او را فریب داده و به خانه‌اش کشانده و بعد از تعارف نوشیدنی مسموم به او تجاوز کرده است. بقیه دختران نیز روایات مشابهی علیه این مرد مطرح کردند و این در حالی بود که هیچ دختری از ترس آبرویش از فرد متجاوز شکایت رسمی نکرده بود.

 

آنطور که قربانیان مطرح کرده بودند، متهم دانشجوی رشته باستان‌شناسی بود که پس از آشنایی با دختران دانشجو در دانشگاه یا فضای مجازی آنها را به خانه خود دعوت می‌کرد. دختران دانشجو مدعی شدند که وی مشروبات الکلی سرو می‌کرده که آنها پس از نوشیدن از هوش می‌رفتند. وقتی هم به‌هوش می‌آمدند که کار از کار گذشته بود و متوجه می‌شدند که به آنها تجاوز شده است.

شیما قوشه وکیل مدافع می‌گوید از مجموعه شاکیان تنها ۹ نفر حاضر به شکایت شدند که وکالت ۵ تن بر عهده من است. 

بنا بر خبرها امروز حکم اعدام کیوان امام‌وردی صادر شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها