قتل در مولوی

در پی قتل خونین مرد جوان در منطقه مولوی، تحقیقات جنایی برای کشف ابعاد پنهان این پرونده کلید خورد.

قتل در مولوی

ساعت 5 صبح پنج شنبه دوم تیر ماه جاری، گزارش کشف جسد مرد جوانی در یکی از کوچه‌ های خیابان مولوی توسط چند کارتن‌ خواب به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر ماموران کلانتری 113 بازار، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرایم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.اعضای تیم جنایی به محض ورود به صحنه جنایت با جسد خون آلود مرد حدودا 30 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضربات چاقو به سر و سینه به قتل رسیده بود.بدین ترتیب تحقیقات ابتدایی بلافاصله کلید خورد و در بررسی‌ها مشخص شد مقتول بر اثر یک درگیری، هدف ضربات چاقو قرار گرفته و قاتل پس از ارتکاب این جنایت از صحنه وقوع جرم متواری شده است.

در ادامه جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور بازپرس پرونده به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه وقوع جرم برای ردیابی قاتل فراری پرداختند و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

تحقیقات درخصوص این جنایت توسط ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جرایم‌ جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری قاتل وارد عمل شده‌اند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها