پسر جوان، پدر و خواهرش را به آتش کشید

مرد جوان به‌ دلیل کینه‌ای که از پدرش به دل گرفته بود آتش به پا کرد که باعث مرگ مرد میانسال شد و دختر جوان نیز در این حادثه آسیب دید.

پسر جوان، پدر و خواهرش را به آتش کشید

مرد جوان که متهم است پدر و خواهرش را به خاطر اختلاف خانوادگی با بنزین آتش زده، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

در این واقعه مرد میانسال جان باخت اما خواهر متهم زنده ماند.

 این قتل از سوی حراست بیمارستان به پلیس داده شد. مطابق این گزارش، پلیس متوجه شد چند روز قبل مردی میانسال را به بیمارستان منتقل کرده بودند که به شدت سوخته بود و بعد از بستری جانش را از دست داد.

دختر این مرد به نام گلاره که او هم در بیمارستان بستری بود به پلیس از یک جنایت تکان‌دهنده خبر داد.

او گفت: پدرم و من در خانه بودیم که یکباره خانه آتش گرفت. به محض اینکه به بیرون دویدیم برادرم به نام سیاوش روی پدرم بنزین ریخت. پدرم آتش گرفت. می‌خواستم پدرم را کمک کنم که دست‌های من هم سوخت و در بیمارستان بستری شدم.

با ثبت توضیحات دختر جوان، بررسی پرونده با موضوع قتل عمد در دستور کار قرار گرفت. ماموران در روند تحقیقات دریافتند سیاوش بعد از ارتکاب جرم به مکان نامعلومی گریخته است. به این ترتیب سیاوش تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام چند روز بعد بازداشت شد.

اعترافات متهم به قتل

مرد جوان در بازجویی‌ها از اختلافی که با پدرش داشت پرده برداشت و گفت: من و پدرم سال‌ها با هم اختلاف مالی داشتیم.

این اختلاف خیلی شدید شده بود و چند بار با هم درگیر شده بودیم. پدرم نزدیک خانه‌مان مغازه داشت. من به مغازه پدرم رفت‌و‌آمد داشتم و آنجا کار می‌کردم. روز حادثه در مغازه بودم که پدرم رسید. او به من گفت باید از مغازه بیرون بروم.

او دوست نداشت آنجا باشم. من و او دوباره بحث‌مان شد و درگیری بالا گرفت. پدرم در آن درگیری با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت، ولی من در مغازه نماندم و فرار کردم.

متهم ادامه داد: وقتی پدرم با پلیس تماس گرفت از او کینه به دل گرفتم و عصبانیتم بیشتر شد. همین‌طور با خودم کلنجار می‌رفتم، تصمیم گرفتم مغازه را به آتش بکشم. برای انجام این کار یک ظرف بنزین تهیه کردم.

مسیر خانه تا مغازه را بنزین ریختم و سپس یک کبریت زدم. می‌خواستم با این کار آنها را بترسانم و به پدرم بگویم من قدرت هر کاری را دارم.

نمی‌د‌انم پدرم چطور دچار سوختگی شد. من فقط می‌خواستم مغازه را آتش بزنم و قصد سوزاندن او را نداشتم. همان موقع که آتش همه جا را گرفته بود از ترس فرار کردم.

ماموران در ادامه به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند و آنها گواهی دادند متهم روی سر پدرش بنزین ریخته. همچنین آنها شهادت دادند، دختر مقتول وقتی دید پدرش در حال سوختن است برای کمک به او نزدیک شد به همین خاطر دستانش دچار سوختگی شد.

با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و مدارک موجود، پسر جوان به اتهام قتل عمد راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست کامل و به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب پرونده بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت./اعتمادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها