ناپدید شدن 3 پسربچه از چهارم خردادماه+عکس

سه پسر نوجوان تهرانی که 4 خرداد امسال از خانه خارج شدند و تا الان هم برنگشته‌اند.

ناپدید شدن 3 پسربچه از چهارم خردادماه+عکس

با این‌که تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن 3 پسر نوجوان ادامه دارد اما مادر ایلیا با جام‌جم گفت‌وگو کرد تا با انتشار عکس‌شان درخواست کمک از مردم، ردی از آنها پیدا کند.

صدای پدر ایلیا بی‌رمق است و مادر هم همین‌طور. گوش‌به‌زنگ تلفن مانده‌اند تا کسی از بچه‌ها خبری بدهد. فاضله محمدی، مادر ایلیا در مورد ناپدیدشدن آنان گفت: شویت و علی برادر بودند و پسرهای دایی من هستند. پسر من ایلیا به مدرسه می‌رفت و مدتی بود در کارگاهی هم مشغول به کار شده بود اما علی و شویت از حدود یک‌سال پیش که از افغانستان به ایران آمده بودند کار می‌کردند و به دلیل مشکلات مالی و نبود مدارک درس نمی‌خواندند. آن روز، پسرم ساعت ۸صبح از خانه بیرون رفت تا به محل کارش برود و مدتی بعد، دایی‌ام زنگ زد و گفت علی و شویت به خانه شما آمده‌اند؟ که‌ من گفتم نه، نیامده‌اند. با دلشوره و نگرانی با صاحب‌کارشان تماس‌ و سراغ‌شان را گرفتم که گفت هیچ‌کدام‌شان نیامده‌اند. این‌طور بود که متوجه شدیم هر سه پسر ناپدید شده‌اند.

شویت و علی با همسر پدرشان در خانه زندگی می‌کردند و تا جایی که اطلاع دارم، او همیشه به دو پسردایی‌ام رسیدگی می‌کرد. آنها هیچ چیز حتی پول نقد از خانه نبرده‌اند که شاید با آن پول فرار کنند. پسرم هم هیچ کمبودی در خانه نداشت اما نمی‌دانم چرا این کار را کرده‌اند. هیچ‌کدام هرگز حرفی از فرار یا شرایط نامساعد زندگی نزده بودند که فکر کنیم به آن علت از خانه رفته‌اند.

او ادامه داد: روز چهارم ناپدیدشدن‌شان بود که یک‌نفر با شماره‌ای اعتباری با ما تماس‌گرفت و گفت بچه‌های شما پیش ما هستند. می‌خواستیم عده‌ای دیگر را با خودمان ببریم اما بچه‌های شما را بردیم. حالا هم به خاطر نگهداری و تامین جای خواب و خوراک‌شان باید به ما هشت‌نه‌میلیون تومان پرداخت‌کنید و نباید موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

هرچه گفتم گوشی را بدهید با آنها صحبت کنم یا عکسی نشان دهید که مطمئن شویم خودشان هستند، قبول نکرد. موضوع را به پلیس اطلاع دادیم و ماموران هم‌ گفتند اگر بچه‌ها نزد آنها بودند، باید چند بار دیگر با شما تماس می‌گرفتند. حالا هم تلفن خاموش است و پلیس همچنان پیگیر گم‌ شدن نوجوانان و ردیابی آن شماره تلفن است.

هرکسی چیزی می‌گوید. یکی می‌گوید پسرم را در میدان محمدیه دیده، دیگری می‌گوید در متروی ۱۵خرداد تهران بوده است. معلوم نیست واقعا خودشان باشند و ممکن است فقط شباهت ظاهری باشد. از وقتی گم‌شده‌اند، نه من و همسرم و نه دایی‌ام شب و روز نداریم. کمک‌مان‌ کنید پسران‌مان پیدا شوند. درخواست کمک داریم تا اگر اطلاعی از 3 پسر دارند، موضوع را به پلیس ۱۱۰ خبر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها