حمله یک سارق با سلاح سرد به پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از متلاشی شدن باند سارقان در این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان دستگیری سارقان، یکی از آنها با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شد که با سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

حمله یک سارق با سلاح سرد به پلیس

اسدالله ناکینی، اظهار کرد: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا از شهرستان دامغان سرقت منزل انجام دادند و به سمت سمنان در حال حرکت هستند، سریعاً گشت کلانتری به محور اصلی اعزام شد.

وی گفت: مأموران انتظامی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، خودروی تویوتا را مشاهده و پس از اعلام دستور ایست به آن، بدون توجه به فرمان صادر شده از سوی پلیس به سمت پل جهاد متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از تعقیب و مراقبت خودروی تویوتا، حضور نیروهای کمکی در پل جهاد و در نهایت توقیف خودرو خبر داد و افزود: یکی از سه نفر سرنشینان خودرو با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شد که با سرعت عمل پلیس، همگی متهمان دستگیر شدند.

ناکینی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقداری مواد مخدر صنعتی، یک عدد باطری تراکتور، هشت قطعه مرغ یخی و یک عدد نرده آهنی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس به انواع سرقت ازجمله سرقت منزل، قطعات خودرو و سرقت از معابر عمومی اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها