اسلحه کشی پسر بر روی پدر/ در پمپ بنزین سروستان رخ داد

فرمانده انتظامی "سروستان" از دستگیری سارق متواری که به علت سرقت مسلحانه تحت تعقیب بود خبر داد.

اسلحه کشی پسر بر روی پدر/ در پمپ بنزین سروستان رخ داد

به  گزارش رکنا، سرهنگ "آرش بخشایی مطلق"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در 25 اسفندماه سال گذشته پسری به هویت معلوم در راستای درگیری با پدرش در پمپ بنزین سروستان اقدام به تیراندازی و قصد آسیب رساندن به پدر خود داشته که پدرش محل را ترک و در همین خصوص متهم با اسلحه گرم اقدام به سرقت مسلحانه یک سواری ال90 جهت تعقیب و گریز پدر خود می‌کند و قبل از رسیدن مأموران از محل متواری می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به حساسیت قضیه ماموران انتظامی سروستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی خودرو مذکور که به صورت بلاصاحب توسط کارکنان پلیس فسا کشف شده بود را روانه پارکینگ کردند.

شناسایی مخفیگاه سارق مسلح

فرمانده انتظامی "سروستان" ادامه داد: مأموران انتظامی اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز و با تلاش شبانه‌روزی موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مسلح در یکی از شهرستان‌های همجوار شدند.

سرهنگ "بخشایی" افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی از کارکنان پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی و محصور کردن مخفیگاه و راههای فرار احتمالی، متهم 21 ساله در یک عملیات ضربتی در 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان همجوار دستگیر و به مقر پلیس آگاهی سروستان انتقال داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات علمی و فنی به جرم خود اقرار و  پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز که در تیراندازی استفاده شده بود کشف شد.

وی گفت: افرادی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها