علاقه یک میمون به شستن رخت+فیلم

ویدئو لباس شستن یک میمون مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

علاقه یک میمون به شستن رخت+فیلم

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از آن‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند، مانند ویدئوی لباس شستن میمون!

این ویدئو پس از انتشار با استقبال کاربران روبه‌رو و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. در این ویدئو این میمون باهوش با دستان خود و دقیقا مثل یک انسان لباس می‌شوید. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان ابتدا چند ضربه به لباس زده و سپس آن را آب می‌کشد

این ویدئو پس از انتشار با استقبال کاربران روبه‌رو و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. در این ویدئو این میمون باهوش با دستان خود و دقیقا مثل یک انسان لباس می‌شوید. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان ابتدا چند ضربه به لباس زده و سپس آن را آب می‌کشد.

او سپس با فرچه چند بار روی لباس کشیده تا کثیفی آن را از بین ببرد.

این ویدئو از زمان انتشار در  اینستاگرام  تاکنون بیش از ۹۶ هزار بیننده داشته است. بسیاری از بینندگان عنوان کردند که این ویدئو آنقدر جالب و خنده دار بود که خنده را بر لبان آن‌ها جاری کرد. برخی نیز به سوءاستفاده انسان از حیوانات در کار کشیدن از آن‌ها اشاره کردند. برخی دیگر هم میمون را از جمله حیوانات باهوشی دانستند که قادر است با نگاه کردن به انسان، بسیاری از فعالیت‌های او را بیاموزد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را تماشا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها