این سه خواهر، همزمان یک مرد را به عنوان شوهرشان انتخاب کردند

تصاویری که همراه با تیترهای جنجالی دست به دست می‌شد مربوط به دختر جوانی بود که عمدا دو خواهر جوان خود را وارد رابطه با نامزدش کرده است.

این سه خواهر، همزمان یک مرد را به عنوان شوهرشان انتخاب کردند

چند همسری بحث پیچیده ای است که در برخی از کشورها به شکل کاملا عادی، رواج دارد و عجیب تر اینکه حتی خانم های آن کشورها هم با این مسئله هیچ مشکلی ندارند. بله درست متوجه شدید، یعنی دختران جوان با میل خود همسر مردی می‌شوند که چندین همسر دیگر نیز دارد.

خبر ازدواج مردی به نام "استیو" با سه خواهر سه قلو، به سرعت فضای مجازی را پر کرد و ماجرای تصمیم عجیب این خواهران، همه را متعجب کرد. "کیت" یکی از این خواهران سه قلو، مدتی پیش "استیو" را ملاقات کرد و پس از مدتی وقتی مطمئن شد که او مرد خوبی است و برای زندگی می‌توان روی او حساب کرد، دو خواهر دیگرش به نام های "ایو" و "مری" را به "استیو" معرفی کرد تا هر سه خواهر با هم در کنار مرد جوان باشند.

حالا انتشار تصاویر خواهران سه قلو و مرد جوان به عنوان همسران خوشبخت، تبدیل به سوژه داغی شده است که انتقادات فراوانی را به همراه داشته. طبق اطلاعات موجود، مردان کشور کنیا محدویت تک همسری را نداشته و اجازه ازدواج با چند همسر را به شکل قانونی دارند.

جالب است بدانید که این خواهران سه قلو در میان صحبت هایشان عنوان کرده اند که آنها برای "استیو" کافی هستند و اجازه نمی‌دهند زن دیگری وارد جمعشان شوند. طبق گفته های استیو او قرار است روزهای دوشنبه مری، هر سه‌شنبه‌ کیت و روزهای چهارشنبه‌ هم با ایو ملاقات کند و در آخر هفته همه در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها