نگاه چپ؛ یک مرد را به کشتن داد

متهم بعد از ارتکاب قتل دو ماه فراری بود تا اینکه خودش را تسلیم کرد.

نگاه چپ؛ یک مرد را به کشتن داد

پسر جوان که یک نفر را به خاطر نگاه چپ به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

این مرد جوان دو ماه فراری بود اما در نهایت خود را تسلیم پلیس کرد.

سال گذشته درگیری خونینی در یکی از میادین میوه و تره‌بار تهران به پلیس گزارش داده شد. وقتی ماموران به محل رفتند متوجه شدند پسر جوانی به نام جواد در دم جان باخته و ضارب که فردی به نام فرید است متواری شده است.

پلیس با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیق از شاهدان درگیری را آغاز کرد. آنها همگی فرید را عامل قتل معرفی کردند و مدعی شدند فرید با چاقوی سلاخی‌ای که داشت ضربه‌ای به سینه جواد زد و باعث مرگ او شد.

در حالی که دو ماه از حادثه گذشته بود فرید خود را به پلیس معرفی کرد و گفت: من در میدان میوه و تره‌بار کار می‌کردم. یک روز ساسان که او هم از کارگران همان‌جا بود به سمت من آمد و چپ‌چپ نگاه کرد. خیلی ناراحت شدم و با ساسان دعوا کردم و او را از مغازه بیرون انداختم و یک سیلی هم به او زدم. چند دقیقه بعد ساسان و دوستانش به مغازه یورش آوردند و من را به شدت کتک زدند. در این میان جواد دست‌بردار نبود. او با دسته تی چند ضربه به من زد و در آخرین ضربه وقتی دسته تی به شکم من برخورد کرد، با چاقو یک ضربه به او زدم تا خودم را نجات دهم.

متهم گفت: من قصد کشتن نداشتم فقط با چاقو زدم که بتوانم فرار کنم. قصدم هم این بود که ضربه را به دست مقتول بزنم اما ضربه به شکمش برخورد کرد.

فرید درباره اینکه در مدت فرار چه می‌کرد گفت: آواره شده بودم. در خرابه‌ها زندگی می‌کردم. یک مدت هم به شهرستان رفتم اما نتوانستم بمانم، از سایه خودم هم می‌ترسیدم و چاره‌ای نداشتم جز اینکه خودم را تسلیم کنم و از عذاب وجدان رها شوم.

بعد از گفته‌های متهم کیفرخواست علیه او صادر شد. این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص کرده‌اند.

به این ترتیب متهم به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران در شعبه 10 پای میز محاکمه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها