ادعای بیگناهی متهمان پرونده شیطانی

پسر جوان که متهم است با همدستی دو نفر از دوستانش دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده پس از کش و قوس قضایی فراوان،برای سومین بار به پای میز محاکمه ایستاد و منکر جرمش شد.

ادعای بیگناهی متهمان پرونده شیطانی

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۲۲ ساله ای به نام ملیکا آغاز شد.وی که  با سر و وضع آشفته و لباس‌های پاره به کلانتری ورامین رفته بود از سه پسر که مدعی بود وی را آزار  داده‌اند شکایت کرد.

دخترجوان در تشریح جزئیات ماجرا گفت: دوست صمیمی ام به نام  مهسا قرار بود به دیدن پسر مورد علاقه اش به نام بهراد برود .آنها در پارکی در قرچک با هم قرار ملاقات داشتند .مهسا از من خواست همراه او به پارک بروم و من هم قبول کردم. وقتی در پارک مهسا و بهراد یکدیگر را دیدند من تصمیم گرفتم به خانه برگردم. اما چون هوا تاریک شده بود بهراد از دوستش آرتین که همراه او به پارک آمده بود خواست تا با موتور مرا به خانه مان  برساند .من قبول نکردم اما بعد از چند دقیقه و با اصرار های بهراد و آرتین سوار موتور آرتین شدم.

وی افزود: اما او در بین راه گفت قصد دارد مقابل خانه یکی از دوستانش برود و از او  مشروب بگیرد .من از او خواستم تا زودتر مرا به خانه برساند اما  او با اصرار مرا مقابل خانه دوستش در شهرک طلاییه برد .همان موقع دو نفر از دوستانش که افشین و هومن نام داشتند مقابل درآمدند و شروع به شوخی های نامربوط با من کردند. آنها به زور مرا به داخل خانه بردند، کتکم زدند و تحت آزار و اذیت قرار دادند و من پس از چند ساعت توانستم به سختی از آنجا فرار کنم.

تجاوز به دختر جوان در شهرک طلاییه

دختر جوان لباس هایش را نیز به عنوان مدرک به ماموران پلیس تحویل داد از سه پسر جوان به خاطر تجاوز به عنف شکایت کرد.

با شکایت وی ماموران به ردیابی سه پسر شیطان صفت پرداختند و آنها را که همگی ۲۳ ساله بودند در حاشیه ورامین ردیابی و بازداشت کردند. ملیکا نیز به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان آثار ضرب و جرح روی بدن وی را تایید نکردند اما اعلام کردند که وی  مورد آزار قرار گرفته است.  با این اظهار نظر  برای متهمان قرار وثیقه صادر و آنها تا جلسه دادگاه آزاد شدند.

در نخستین جلسه دادگاه که فقط آرتین حضور داشت،  جرمش را انکار کرد و گفت :باور کنید من اصلاً ملیکا را آزار نداده ام. او همراه من مقابل خانه دوستانم آمد اما از شوخی های ما ناراحت شد و یک باره شروع به داد و فریاد کرد و درگیری راه انداخت. او  آبروی ما را در محل برد و به همین خاطر بلافاصله من و دوستانم سوار موتور شدیم و آنجا را ترک کردیم.

در حالیکه دو متهم دیگر در جلسه  دادگاه حاضر نبودند قضات دادگاه دستور بازداشت آرتین را صادر کردند و وی روانه زندان شد .دو متهم غایب پرونده نیز به دادگاه احضار شدند.

نقشه اخاذی دختر جوان

 در دومین جلسه دادگاه که 3 متهم حضور داشتند همگی منکر اتهامشان شدند .آنها مدعی شدند دختر جوان را آزار نداده‌اند  و او به قصد اخاذی چنین شکایتی را علیه آنها مطرح کرده است.

 در آن جلسه محمد شمس ، وکیل آرتین به طرح  ایراداتی پرداخت و گفت: پزشکی قانونی هیچ آسیب دیدگی و آثار ضرب و جرح روی بدن شاکی را تایید نکرده است. چطور شاکی مدعی است از سوی متهمان کتک خورد. وی  لباس‌هایی را  به عنوان مدرک به پزشکی قانونی ارائه داده و دادگاه به این موضوع توجه نداشته است. از این رو تقاضا دارم تا طی مکاتبه با پزشکی قانونی آزمایش DNA انجام شود.

سومین جلسه دادگاه

 با طرح این ایرادات سه متهم برای سومین بار در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند. این در حالی بود که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود آثار جرم روی  لباس های شاکی با DNA هیچ یک از متهمان مطابقت ندارد.

در ابتدای جلسه ملیکا بار دیگر به تشریح شکایتش پرداخت و برای سه متهم اشد مجازات خواست. سپس متهمان یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و  جرم شان را انکار کردند.

آرتین گفت: در بررسی ها مشخص شده است شاکی مدتی قبل نیز  شکایت مشابهی را مطرح کرده  و به نظر می‌رسد او قصد اخاذی از  ما را دارد. او حتی گفته است در صورت دریافت 100 میلیون تومان حاضر به گذشت است.

من قبول دارم  او را سوار موتور کردم و مقابل خانه دوستانم بردم و ما با او شوخی کردیم. اما ما او را آزار نداریم.

دو متهم دیگر نیز حرف‌های وی را تایید  کردند. در پایان جلسه قضات دادگاه  وارد شور شدند تا رای صادر کنند./55 آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها