دستگیری 11 نفر عامل نزاع و درگیری در اراک

یازده نفر از عوامل درگیری در شهر "داوودآباد" اراک که باعث برهم زدن نظم و آرامش اهالی شده بودند، در عملیات پلیس شهرستان اراک دستگیر شدند.

دستگیری 11 نفر عامل نزاع و درگیری در اراک

سرهنگ "علیرضا معیریان"  فرمانده انتظامی شهرستان  اراک  در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: با اعلام گزارشی از  درگیری  چند نفر در یکی از محله های داوود آباد شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار  پلیس  قرار گرفت.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بررسی های اولیه ماموران انتظامی، مشخص شد که چند نفر از اهالی به دلیل اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده و دو نفر از این افراد در این درگیری مجروح  و به بیمارستان منتقل و دیگر عوامل درگیری نیز قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده اند.

دستگیری 11 نفر از عاملان

وی خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات تیم های انتظامی کلانتری 19داودآباد، سرانجام 11 نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی افزود: پلیس همچون گذشته با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه تعدی و تجاوز به حقوق دیگران را به هنجارشکنان نخواهد داد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها