اقدامات مهم سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در زمینه ایجاد بازارچه‌های فصلی

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از اقدامات مهم این سازمان در جهت ایجاد بازارچه های فصلی و محلی خبر داد.

اقدامات مهم سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در زمینه ایجاد بازارچه‌های فصلی

«سعید غضنفری» مدیر عامل بهشت حضرت زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به پرسشی درباره جزئیات اختصاص زمینی در پرند بمنظور تامین مسکن پرسنل بهشت زهرا(س) اظهار کرد: فعلا یک مجوز کلی را از وزارت راه گرفته‌ایم و به مدیرعامل شهرهای جدید عمران نیز دستور دادند که در منطقه پرند زمینی را به تعاونی مسکن بهشت حضرت زهرا (س) اختصاص دهند. 

او ادامه داد: پرسنل ما در ادوار مختلف از تسهیلات بهره‌مند شدند و بخشی از پرسنل ما در منطقه ۲۲ ملک دارند، اما اینها شامل گروهی هستند که از سال‌های قبل بازنشسته شدند و سابقه کاری بالایی دارند. به تعدادی در این سازمان هنوز نه زمینی داده شده است و نه مسکنی. 

مدیر عامل بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: نزدیک به ۲۷۰ الی ۳۰۰ نفر از میان ۷۰۰ نفر پرسنل شاغل و تعدادی از بازنشستگان سازمان، هنوز ملک یا مسکنی دریافت نکرده اند. 

او در واکنش به اینکه صدور تنها یک مجوز کلی به نظر نمی‌رسد که در یکی دو سال آینده منجر به خانه دار شدن پرسنل شود، گفت: اینگونه نیست چرا که زمین‌ها آماده است و فرایند طولانی نخواهد بود و در اختیار همکاران ما قرار خواهد گرفت.

غضنفری با تاکید بر این موضوع که همین که بتوانیم زمین را برای پرسنل بگیریم، روحیه خوبی تزریق خواهد شد گفت: پروسه این کار انقدری طولانی نیست، اصل اختصاص زمین بوده است که انجام شده و بقیه اقدامات مربوط به پیگیری‌های تعاونی مسکن و مبالغی است که متقاضی باید واریز کند که سعی می‌کنیم در این موارد نیز کمک کنیم تا انجام شود. 

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای حضور کودکان کار در بهشت زهرا در نظر گرفته‌اید، گفت: برخی از آسیب‌های اجتماعی محدود به سازمان بهشت حضرت زهرا نمی‌شود و این سازمان نیز جزوی از شهر تهران است و بخشی از آسیب‌های اجتماعی نیز گریبان این سازمان را گرفته است که انشالله با تدبیر حل خواهد شد. اما در سازمان ما به این دلیل که عموم مردم حضور پیدا می‌کنند قابل تفکیک نیست که این فرد کودک کار است، یا خانواده متوفی یا بستگان  چرا که بین خانواده‌ها قدم می‌زنند و شروع به این اقدام می‌کنند. 

غضنفری گفت: ما در حال رقم زدن دو سه اقدام در بهشت حضرت زهرا(س) در زمینه بازارچه‌های محلی و فصلی هستیم. دادن غرفه و ایجاد فضای کسب و کار جزو برنامه‌های جدی است که قرار است در آینده نزدیک اجرایی شود. 

او گفت: این غرفه‌ها در مجاورت مترو برپا خواهد شد تا کسانی که قصد ورود به بهشت حضرت زهرا(س) را ندارند نیز بتوانند از آنها بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها