کشف دو جسد پس از گذشت سه ماه!

پرونده زندگی عمو و برادرزاده‌ای که ۳ماه قبل به کوه میشو صعود و از آن زمان سرنوشت نامعلومی پیدا کرده بودند با کشف پیکرهای بی‌جان‌شان بسته شد.

کشف دو جسد پس از گذشت سه ماه!

این عمو و برادرزاده روز جمعه، ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ درحالی‌که شرایط آب و هوایی نامساعدی در منطقه حاکم بود، بدون داشتن امکانات حرفه‌ای اقدام به صعود به ارتفاعات کوه میشو در نزدیکی شبستر واقع در استان آذربایجان شرقی کردند اما هرگز بازنگشتند.

با گم شدن آنها اعضای تیم هلال احمر شبستر عملیات جست‌وجو را آغاز کردند. بارش برف سنگین در منطقه اما جست‌وجو را دشوار کرده بود. با این حال تلاش‌ها برای نجات این دو کوهنورد ادامه یافت، اما به نتیجه‌ای نرسید.

درحالی‌که هیچ سیگنالی از تلفن‌های همراه آنها به‌دست نیامده بود، امدادگران امیدوار بودند تا شاید آنها در آلونک‌های عشایر پناه گرفته و زنده باشند، اما بعد از چند روز امیدها برای زنده ماندن آنها کمرنگ‌تر شد.

پس از چند روز تلاش، جست‌وجوها متوقف شد تا با کم شدن از حجم برف و گرم شدن هوا جست‌وجوها ادامه پیدا کند. روز گذشته درحالی‌که حدود 3ماه از این حادثه می‌گذشت، سرانجام تیم‌های امدادی موفق شدند پیکرهای بی‌جان عمو و برادرزاده را در ارتفاعات میشو کشف کنند.

به گفته میرعلی آقاسیدی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، بررسی‌های برای روشن شدن چگونگی وقوع این حادثه ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها