با هدف تعظیم و بزرگداشت شعائر الهی صورت گرفت؛

برپایی غرفه‌های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت حضرت زهرا(س)

در راستای تعظیم شعائر الهی و ایجاد فضای افطار ساده همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء، 5 غرفه سفره بهشت-افطار ساده در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برپا شد.

برپایی غرفه‌های «سفره بهشت- افطار ساده» در بهشت حضرت زهرا(س)

مهدی قربانعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این مطلب گفت: این طرح با نظر مدیرعامل سازمان و در راستای بزرگداشت شعائر الهی از ابتدای ماه رمضان آغاز و بر اساس آن 5 غرفه «سفره بهشت افطار ساده» در 5 مکان ورودی و خروجی سازمان مستقر شد.

وی افزود: در این غرفه‌ها پرسنل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بسته‌های از افطاری ساده و بهداشتی، به پذیرایی از مهمانان ماه خدا می‌پردازند.

قربانعلی اضافه کرد: همچنین در کنار هر کدام از این غرفه‌ها فرشی قرار گرفته که با حضور روحانیون معزز، نماز به جماعت نیز قرائت شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ادامه گفت: این اقدام با هدف احیای نماز اول وقت و افطار ساده ویژه مهمانان ماه خدا صورت گرفته و ان‌شاءالله فراگیر شود.

قربانعلی ادامه داد: توزیع و ارائه افطاری ساده در حال حاضر با 1000 بسته افطاری ساده آغاز شده و در شب‌های آینده قطعا با حضور گسترده‌تر زائران گلزار شهدا، افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها