آزار جنسی در سینمای ایران دروغ است

با برخی از این خانم هایی که این بیانیه را امضا کرده اند، صحبت کردم و حرف های همگی شبیه هم بود که به من گفتند ما را تحت فشار گذاشتند و ما نمی خواستیم امضا کنیم.

آزار جنسی در سینمای ایران دروغ است

‍ آزار جنسی در سینمای ایران دروغ است

حسین فرح بخش تهیه کننده سینما در گفت و گو با برنامه سینما معیار، درباره آزار جنسی در سینمای ایران، ادعاها و مباحثی را مطرح کرد که با آنچه در این باره شنیده ایم و خوانده ایم متفاوت است. 

فرح بخش گفته است: با دادن این بیانیه موافق نیستم و به نظرم اینگونه مسائل را اگر اتفاق افتاد باید در زمان وقوع خود اتفاق واکنش نشان داد نه اینکه ۱۰ سال از اتفاقی گذشته باشد و حرفی را به دروغ به کسی نسبت دهیم که فرد ثابت شده ای است و اهل این حواشی نیست.

 نمی خواهم تهمت بزنم در این فهرست امضاکنندگان بیانیه برخی افراد با مقاصد سیاسی فعالیت دارند و حیثیت سینما را نشانه گرفته اند و نیم نگاهی هم به جشنواره کن دارند.

 بازیگری که مورد اتهام قرار گرفته را بالای ۲۰ سال است که می شناسم و میدانم پشت صحنه آن فیلم چه اتفاقاتی افتاده و مسئله اینطور نبوده، یک درگیری لفظی و اختلاف پیش آمده که حالا سر یک موضوعی برای انتقام و تلافی به این شکل مطرح شده است و من با همین بازیگر هم صحبت کردم، خودش هم متعجب است.

من با برخی از این خانم هایی که این بیانیه را امضا کرده اند، هم آنهایی که متاهل بودند و هم آنهایی که مجرد بودند صحبت کردم و حرف های همگی شبیه هم بود که به من گفتند ما را تحت فشار گذاشتند و ما نمی خواستیم امضا کنیم و وقتی از آنها راجع به صحت این صحبت ها سوال کردم قسم خوردند که ما چنین چیزی ندیده ایم! 

من با زبان روزه و رو به قبله می گویم که در طول چهار دهه فعالیت در سینما و ۶۰ فیلمی که ساختم حتی یک مورد اینچنینی هم در فیلم های خودم اتفاق نیفتاده و در فیلم های دیگر هم به ندرت چیزی شنیدم و اگر هم موردی بوده برای آدمهای چیپ و دسته چندم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها