ایلان ماسک برای توییتر نقشه کشید

ایلان ماسک ۹.۲ درصد از سهام شبکه اجتماعی توئیتر را خریداری کرد.

ایلان ماسک برای توییتر نقشه کشید

ایلان ماسک در توئیتر یک نظرسنجی راه اندازی کرده و از هواداران خود پرسید که آیا مایلند دکمه ویرایش در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.

پس از این نظرسنجی ایلان ماسک ۹.۲ درصد از سهام توئیتر را که به ارزش ۲.۹ میلیارد دلار بود به دست آورد و به بزرگترین سهامدار شرکت تبدیل شد. بسیاری از کاربران توییتر مدتهاست که خواستار یک دکمه ویرایش هستند، اما توسعه دهندگان توئیتر از ارائه چنین ویژگی تا به امروز خودداری کرده‌اند.

دورسی مدیر عامل شبکه اجتماعی توئیتر در سال ۲۰۱۹ گفت که اگر توئیتر دکمه ویرایش را ارائه دهد، احتمالاً به کاربران اجازه نمی‌دهد توییت‌هایی را از گذشته دور یا حتی آن‌هایی که به تازگی پست شده‌اند را ویرایش کنند.

در عوض، احتمالاً یک تأخیر ۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای در ارسال ارائه می‌دهد، مشابه اینکه برخی از سرویس‌های ایمیل دکمه لغو را در چند ثانیه پس از زدن ارسال ارائه می‌دهند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران در چند سال گذشته چیز کمی در مورد دکمه ویرایش احتمالی شنیده‌اند؛ اگرچه توئیتر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه  دارد. دورسی روز اول آوریل توییت کرد: "ما در حال کار روی یک دکمه ویرایش هستیم." سهام قابل توجه ماسک در شرکت و انتقادات اخیر از توئیتر به عنوان یک پلتفرم از جمله این که آیا این پلتفرم به آزادی بیان پایبند است یا خیر، نشان می‌دهد که او می‌تواند به دنبال اعمال کنترل بر شرکت باشد./ باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها