وسایل نقلیه بی کیفیت پلاک‌گذاری نمی‌شوند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خودروهای بی‌کیفیت پلاک‌گذاری نمی‌شوند، گفت: خودرو افرادی که رانندگی پر خطر دارند سریعا و بدون هیچ مماشاتی توقیف خواهد شد.

وسایل نقلیه بی کیفیت پلاک‌گذاری نمی‌شوند

سردارحسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: میزان سفرهای نوروزی طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی کشور افزایش داشته است و خوشبختانه شاهد کاهش ۲۷ درصدی تلفات در جاده‌ها هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از همه شهروندان خواهشمندیم با توجه به اتمام ایام تعطیلات نوروزی بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند که با ترافیک‌جاده‌ای مواجه نشوند و در صورت امکان بازگشت خود را به بعد از ۱۳ فروردین‌ماه موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای، خودرو رانندگانی که رانندگی پرخطر داشته و به مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کنند با نظر همکاران پلیس راه و راهور به سرعت توقیف خواهد شد و در این زمینه با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

اشتری اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری در جهت کاهش حوادث جاده‌ای صورت گرفته و با شناسایی کامل نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها امید است تا ۲ سال اینده شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای شویم.

وی افزود: همچنین طبق قانون و با تاکید رئیس جمهور خودروهای بی‌کیفیت و خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند دیگر پلاک‌گذاری نمی‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها