ایران در تولید اسباب بازی‌ پیشرفت چشمگیری داشته است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در تولید اسباب بازی با کیفیت داشته‌ایم.

ایران در تولید اسباب بازی‌ پیشرفت چشمگیری داشته است

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در خصوص جایگاه ایران در تولید اسباب‌بازی گفت: تولیدکنندگان باید همیشه خودشان را با گذشته خودشان مقایسه کنند، به طور قطع کشورهایی وجود دارند که در حوزه تولید اسباب‌‌بازی در رده‌های بالاتری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم، گفت: من جدیت تولیدکنندگان در ارائه محصولات با کیفیت را می‌بینم چرا که خریدار کیفیت را مدنظر قرار داده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد:‌ درست است که قیمت محصول هم اهمیت دارد اما در جامعه ما خانواده به کودک اهمیت زیاد می‌دهد و خیلی اوقات اتفاق افتاده که والدین از یک هزینه خودشان صرف نظر کرده‌اند تا محصولی با کیفیت بالا را برای فرزندشان تهیه کنند.

وی ادامه داد: این نگاه خوبی است که به تولیدکننده هم منتقل شده چرا که می‌داند وقتی یک خانواده به دنبال جنس با کیفیت است، او هم باید محصولی با جنس خوب تولید کند.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد:‌ قبلاً اگر یک ماشین کمپرسی که برای شن‌بازی بچه‌ها تولید می‌شود را دست می‌گرفتید حتماً یک بخشی از چرخ ماشین به دست‌تان گیر می‌کرد یا حرکت آن کند بود ضمن اینکه از لحاظ بهداشتی هم گاهی اوقات تولیدات مناسبی نداشتیم و از مواد بازیافتی استفاده می‌شد اما در حال حاضر محصولاتی که تولید می‌شود هم از جنبه بهداشتی و هم از لحاظ کیفیت در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که بخش‌های مختلفی که دلسوز فرهنگ و کودک و نوجوان هستند به مقوله اسباب‌بازی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هر کسی که علاقه‌مند همکاری در این حوزه است گفت‌وگو کنیم چرا که باید حمایت‌های خوبی از تولیدکنندگان صورت گیرد./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها