وزارت تعاون مشکلی با تعاونی‌های مسکن عمران ندارد

مسکنی گفت: در وزارت تعاون مشکلی با تعاونی‌های مسکن عمران نداریم، اما معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی مخالف اجرای طرح مسکن ملی اقساطی است.

وزارت تعاون مشکلی با تعاونی‌های مسکن عمران ندارد

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با طرح مسکن ملی مخالف بود و همچنین با یک اتحادیه تعاونی در تهران مواجه شدیم که طرحی با نام مسکن ملی اقساطی را ثبت نام کرده و چند صد هزار نفر هم در این طرح نام نویسی کرده‌اند.

به گفته مسکنی، همکاران حقوقی ما ملاحظاتی داشتند که در جلسه‌ای با معاونت مسکن و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران در وزارت تعاون بررسی شد و در پایان تصمیم گرفتیم تا معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران با یکدیگر بحث و مشکلات خود را برطرف کنند.

او می‌گوید: اساسا از هر کاری که مشکلات مردم را حل کند، استقبال می‌کنیم، اما باید ملاحظات قانونی را فعالان بخش تعاون در نظر بگیرند و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در کنار خود بدانند.

اوایل امسال مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی شهر تهران طرح ملی مسکن اقساطی را رونمایی کرد، اما چند روز پس از این اتفاق معاون مسکن و ساختمان اعلام کرد این طرح وجاهت قانونی ندارد و این موضوع هیچگونه ارتباطی با طرح ملی مسکن ندارد و از عنوان اقدام ملی مسکن سوء استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها