در جمع دوستانه رخ داد؛ قتل در حالت مستی

درگیری میان دو جمع دوستانه حین مشروب‌ خوردن چنان بالا گرفت که جوانی را قربانی کرد و چند جوان را در برابر اتهام قتل قرار داد.

در جمع دوستانه رخ داد؛ قتل در حالت مستی

عد از اینکه درگیری خونینی بین دو گروه از جوانان در پاکدشت به پلیس گزارش شد، مأموران به محل حادثه رفتند.

این درگیری ابتدای جاده خروجی پاکدشت اتفاق افتاده بود و زمانی که پلیس به محل رسید، جوان مجروح به نام سیروس به بیمارستان منتقل شده بود. ساعاتی بعد اعلام کردند سیروس جانش را از دست داده است.

وقتی تحقیقات در این زمینه آغاز شد، مأموران چند نفر از کسانی را که در درگیری حضور داشتند، مورد بازجویی قرار دادند و مشخص شد درگیری بین دو گروه از دوستان بود که هنگام مشروب‌خوردن رخ داد و سپس درگیری به خارج از خانه کشیده و منجر به مرگ سیروس شد.

یکی از افرادی که مورد بازجویی قرار گرفت، به مأموران گفت: ما همه با هم دوست بودیم و همگی در یک باغ‌ویلا جمع شده بودیم تا با هم مشروب بخوریم و پارتی برگزار کنیم.

سیروس مشروب آورده بود، بین سیروس و خانواده یکی دیگر از حاضران در میهمانی به نام روزبه از مدت‌ها قبل درگیری وجود داشت.

البته اختلاف‌شان خیلی شدید نبود. درگیری آن‌ها به خاطر کل‌کلی بود که قبلا با هم داشتند، تا اینکه شب حادثه سیروس برای همه مشروب سرو کرد و بعد هم نام تعدادی از بچه‌هایی را که آنجا بودند، گفت؛ اما نام رامین برادر روزبه را نگفت.

این مسئله خیلی روزبه را عصبانی کرد و او فکر کرد سیروس به برادرش بی‌احترامی می‌کند. سر این موضوع با هم جروبحث کردند و سیروس گفت برادر روزبه را فردی لایق نمی‌داند.

کشمکش بالا گرفت و دوستان روزبه با دوستان سیروس درگیر شدند، اما دعوا تمام شد و بعد من که از دوستان روزبه بودم، با بچه‌های دیگر خانه را ترک کردیم.

در جاده با ماشین می‌رفتیم که ناگهان خودرویی جلوی ما پیچید. سیروس و دوستانش بودند. آن‌ها با کارد و قمه حمله و ضرباتی هم بر ما وارد کردند. ما هم با آن‌ها درگیر شدیم، اما ضربات اصلی به سیروس را روزبه وارد کرد. بعد از گفته‌های این جوان روزبه بازداشت شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها