خانه خورشید تعطیل شد

خانه خورشید برای همیشه تعطیل شد. اخیرا صفحه این موسسه کاهش آسیب اعتیاد در اینستاگرام خود خبر تعطیلی را منتشر کرد.

خانه خورشید تعطیل شد

خانه خورشید تعطیل شد

 

پایگاه خبری اعتیاد نوشت: اینک پس از سالها مبارزه، باور داریم که وقت آن رسیده که مشعل بر افروخته‌ی تجربه و تلاش این سالها را در دستان توانای داوطلبان خلاق، علاقمند و متعهد قرار دهیم.

 

خانه خورشید برای همیشه تعطیل شد. اخیرا صفحه این موسسه کاهش آسیب اعتیاد در اینستاگرام خود خبر تعطیلی را منتشر کرد. در صفحه این موسسه اینطور نوشته شده است:

《روزگاری دور، با امیدی اندک و آرزوهایی بزرگ، در کوچه پس کوچه‌های تاریک و محروم مانده‌ی شهرمان، موسسه زنان سرزمین خورشید را با هدف کمک به کاهش آسیب اعتیاد در میان زنان و کودکان، در خانه‌ای قدیمی و کوچک افتتاح کردیم. در این سال‌ها، آنچه دیدیم، شنیدیم و تجربه کردیم ،در گفتار نمی‌گنجد.

در ابتدا، راه بس دشوار و مقصد دست نیافتنی می‌نمود، اما آنچه ما را به پیش می‌برد تنها توان و اراده ما نبود، در این سال‌های بسیار سخت، آمدند یارانی که باورمان کردند و همچون فرشتگانی بی پروبال، ما را زیر چتر حمایت خود گرفتند. در کنار ما ماندند تا باهم، امید به زندگی را به خانه‌های سرد، تهی و غم گرفته زنان و کودکان آسیب دیده از اعتیاد،HIV و... باز گردانیم.

حامیان خانه خورشید، هم چون خورشید که بی پرس‌وجو گرمابخش همگان است، محبت‌های بی‌دریغ خود را با گشاده دستی و پایداری، بر یکایک مددجویان عرضه میکردند. حامیان هرگز ما را تنها و ناامید رها نکردند و تا امروز هم با هر ندایی از سوی ما، اعلام حضور می‌کنند و ما را به ادامه تلاش وامیدارند.

از دیگر حامیان ما گروه داوطلبان هستند که در این سفر سخت، همواره از دل و جان همراهمان بوده و هستند. عزیزانی پر انرژی، خلاق، با اراده و پایدار، که در غم و شادی ما و مددجویان چون عضوی مهربان از خانواده با ما همراه بوده و هستند.

ما با دلگرمی و پشتیبانی این دو گروه ارزنده ،حامیان و داوطلبان ،با تلاشی فراتر از باور خود، آنچه در توان داشتیم را در خانه خورشیدمان به کار بستیم و امروز سرافرازیم که توانستیم در میان مددجویان، توانمندی ها و استعدادهای بسیاری را بیابیم و پرورش دهیم و زنان و مادرانی توانا و کارآمد را برای زندگی سالم به جامعه بازگردانیم.

اینک پس از سالها مبارزه، باور داریم که وقت آن رسیده که مشعل بر افروخته‌ی تجربه و تلاش این سالها را در دستان توانای داوطلبان خلاق، علاقمند و متعهد قرار دهیم تا آنها نیز به نوبه خود با انرژی و انگیزه‌هایی بیشتر در راه بهبود شرایط آسیب دیدگان اجتماعی قدم بردارند و مرهمی باشند بر آلام آنان.

از همه شما که سال‌ها، همدل، همراه و یاور بی بدلیل ما بودید سپاسگزاریم و برایتان تندرستی، شادکامی و بی‌نیازی آرزو داریم.》

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها