کشته شدن همسر برادرم با چاقو و تبر دروغ است

برادر محکوم به قتل زن کرمانشاهی گفت: نحوه کشته شدن همسر برادرم با چاقو و تبر و شکنجه دروغ است.

کشته شدن همسر برادرم با چاقو و تبر دروغ است

چند روزی است خبری  مبنی بر شکنجه زنی 35 ساله توسط همسرش در کرمانشاه و سپس قتل او به وسیله تبر در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

اما رئیس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه روایت دیگری از این قتل عنوان می‌کند. فرزاد پورنظری می‌گوید: سی‌ام بهمن ماه مردی با مراجعه به اداره پلیس کرمانشاه ضمن معرفی خود به پلیس از قتل همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد. پس از اظهارات این مرد ۴۷ ساله درباره قتل همسرش، پلیس به خانه این مرد مراجعه کرد و با جسد غرق در خون زنی مواجه شد که از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته بود.

پور نظری افزود: این مرد پس از معرفی خود و دستگیری توسط پلیس بلافاصله به قتل خود اعتراف کرد و گفت به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشته‌ام وی را به قتل رساندم.

وی با اشاره به انجام تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت بیان کرد: در حال حاضر جسد مقتول به خانواده وی تحویل داده شده است و قاتل نیز برای ادامه تحقیقات و روشن شدن علل اصلی این قتل در اختیار ماموران اداره آگاهی کرمانشاه قرار دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه برخی اخبار و اظهار نظرها در خصوص  شکنجه و قتل این زن بوسیله تبر را نادرست خواند و تاکید کرد: طبق اعترافات قاتل و شواهد موجود و همچنین گزارشات پزشکی قانونی، قتل بوسیله وارد شدن جسمی سخت که به نظر می رسد چوب است، انجام گرفته است.

در ادامه نیز برادر محکوم به قتل زن 35 ساله کرمانشاهی هم در این باره اظهار داشت: برادرم حدودا 22 سالی می‌شد که با همسرش ازدواج کرده بود و همه اموالش از جمله خانه و خودروی او به نام همسرش بود. حتی به او کمک کرد در دانشگاه و در رشته حقوق تحصیل کند.

وی ادامه داد: حتی وام 150 میلیون تومانی را که چندی پیش دریافت کرده بود به حساب همسرش واریز کرد و با پول رهن خانه دیگرش، برای او طلا خرید و اسمش را برای تشرف به حج نوشت. برادرم عاشق همسرش بود و همیشه می‌گفت بی‌نهایت دوستش دارد و همه این کارها را از سر علاقه به او انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: برادرم قبلا در شرکت کرپ ناز هرسین کار می‌کرد و وقتی شرکت ورشکسته شد فروشگاه لوازم یدکی زد.  حاصل ازدواج برادرم با همسرش 2 پسر 19 و 16 ساله است. مدت‌ها بود که همسر برادرم با برادرم سر ناسازگاری گذاشته بود و بارها بخاطر برادر و برادرزاده‌هایم پادرمیانی کرده و آنها را آشتی داده بودم. حتی چند باری با برادرم به خاطر زن و فرزندانش دعوا کردم. یکبار مقتول همراه با پسرانش، برادرم را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که گوشش به شدت  آسیب دیده بود، اما  حتی یک بار هم در این باره به ما چیزی نگفته بود و به قول خودش آبروداری می‌کرد.

وی ادامه داد: شبی که برادرم همسرش را به قتل رساند وقتی به او گفتم چرا دست به چنین اقدامی زده، به من گفت: از ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 غروب با من بحث کرد و هرچه التماسش کردم کوتاه نیامد و می‌گفت باید دست خالی از خانه‌ای که خودم به نامش کرده بودم بیرون بروم.

وی گفت: روز زن 15 میلیون تومان طلا برایش خریده بود و از وی خواسته بود دعواها را تمام کند و 2 هفته قبل از روز زن همه خانواده همسرش را به منزل‌شان دعوت کرده و برایش کادو گرفته بود و جلوی همه از وی خواهش کرده بود که به ناراحتی‌ها و بحث و جدل ها پایان بدهد.

وی اضافه کرد: روز حادثه نیز بوسیله یک شیء چوبی به سر همسرش ضربه وارد می‌کند که منجر به فوت وی می‌شود و همان لحظه هم خودش را به پلیس تسلیم می‌کند.  ساعت 10 شب با تماس خواهر خانم برادرم متوجه شدیم که چه اتفاقی افتاده است، همگی شوکه شده و به شدت ناراحت شدیم.

وی سپس در ادامه با اشاره به اینکه شکنجه زن برادرم و سپس قتل او  با تبر از سوی برادرم را که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، به شدت تکذیب می‌کنم، افزود: همچنین گفته شده زن برادرم کارمند دادگستری بوده و برادرم هم کارگر اخراجی یک فروشگاه است که همه اینها دروغ است. باور کنید  این حادثه در یک لحظه عصبانت اتفاق افتاده و این که گفته شده برادرم از قبل فرزندانش را به منزل پدری‌اش فرستاده کذب بوده و واقعیت ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها