خیز مادران باردار برای تولد فرزندشان در «۰۱/۱/۱» 

لاکچری بازی مادران باعث شده برای زایمان در تاریخ ۰۱/۱/۱ خود را آماده کنند تا جایی که جنین نارس را هم زودتر از موعد خود به دنیا بیاورند.

خیز مادران باردار برای تولد فرزندشان در «۰۱/۱/۱» 

خیز مادران باردار برای تولد فرزندشان در «۰۱/۱/۱» 

 این روز‌ها در صفحات مجازی و فضا‌های مختلف صحبت از یک تاریخ تولد لاکچری دیگر با عنوان «۰۱/۱/۱» است، زیاد شنیده می‌شود که بیمارستان‌ها از الان برای چنین تاریخ تولدی برای سال جدید برنامه ریزی کرده و مادران تاریخ خود را مشخص کرده اند.

صرف نظر از اینکه کدام بیمارستان‌ها و پزشکان اجازه چنین چیزی را برای مادران صادر می‌کنند و چه هزینه‌های هنگفتی طلب می‌کنند که تا سال‌های گذشته به مبالغ ۱۵۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، خود خانواده‌ها چقدر آگاهی از زایمان‌های زودرس و عوارض آن برای فرزندانشان دارند.

اگر نوزادی زودتر از زمان معینی با روش‌های مصنوعی زایمان به دنیا بیاید، حتما سلامت او و مادرش در خطر می‌افتد چرا که جنین برای تولد می‌بایست به حدی از بلوغ رسیده باشد و زمانی که این اتفاق بیافتد خود پالس‌های تولد را برای مادر می‌فرستد، مثل درد‌های زایمان تا پاره شدن کیسه آب که همه نشان از پایان دوره تکاملی جنین دارد، حال تصور کنید که هیچ یک از این اتفاقات نیافتاده باشد و به یک دلیلی، چون زایمان در تاریخ رند، بچه را به دنیا بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها