مهمانی شبانه در گاراژ با قتل به پایان رسید

شب حادثه به همراه وحید، اشکان و دو نفر از دوستانمان در گاراژ دور هم جمع شدیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم. بعد از پایان میهمانی سوار خودرو شدیم و اشکان از من خواست به سمت کانال آبی در خاورشهر برویم تا کمی آنجا تفریح کنیم.

مهمانی شبانه در گاراژ با قتل به پایان رسید

اواخر آذر امسال، زن میانسالی نگران و پریشان قدم در اداره آگاهی گذاشت و از ناپدید شدن پسر ۲۷ ساله‌اش خبر داد

او گفت: وحید دیشب برای شرکت در یک دورهمی دوستانه از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. هر چه با تلفن همراهش تماس می‌گیرم خاموش است. دوستانش هم مدعی هستند که از او خبری ندارند. احتمال می‌دهم برای او اتفاقی رخ داده باشد.

با شکایت زن میانسال، به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی، تحقیقات برای یافتن پسر جوان از سوی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

تحقیق از دوستان وحید نشان می‌داد وی آخرین بار در یک دورهمی دوستانه در گاراژی در خاورشهر دیده شده است بنابراین مأموران بلافاصله راهی گاراژ شدند.

در تحقیقات میدانی از صاحب گاراژ، تیم جنایی سرنخ مهمی به‌دست نیاوردند، اما در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف گاراژ فیلمی به‌دست آمد که نشان می‌داد وحید بعد از خروج از دورهمی به همراه 4 نفر از دوستانش سوار بر خودرویی شده و آنجا را ترک کرده است. رفتار و حرکات وحید و دوستانش نشان می‌داد که حالت طبیعی نداشته و احتمالاً مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

با به دست آمدن شماره پلاک خودرو راننده آن به‌نام مراد شناسایی شد. وقتی پسر جوان در مقابل تیم جنایی قرار گرفت، اظهاراتی را مطرح کرد که راز ناپدید شدن پسر جوان را برملا کرد.

جنایت شبانه

پسر جوان گفت: شب حادثه به همراه وحید، اشکان و دو نفر از دوستانمان در گاراژ دور هم جمع شدیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم. بعد از پایان میهمانی سوار خودرو شدیم و اشکان از من خواست به سمت کانال آبی در خاورشهر برویم تا کمی آنجا تفریح کنیم. کنار کانال آب نشسته بودیم که قرار شد چند عکس یادگاری بگیریم اما هنگام عکس گرفتن ناگهان بین اشکان و وحید بحث شد و دعوای آنها بالا گرفت. هوا تاریک بود و خیلی خوب اطرافم را نمی‌دیدم، اما ناگهان صدای فریاد وحید و به‌دنبال آن صدای مهیب افتادن داخل کانال آب را شنیدم به قدری ترسیده بودیم که بدون آنکه بساط‌مان را جمع کنیم، از آنجا فرار کردیم.

جسدی در کانال

بدنبال اظهارات مراد، بلافاصله تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌های صورت گرفته با بساط شبانه آنها در محل مواجه شدند اما از جسد وحید خبری نبود. با این احتمال که جسد توسط مأموران شهرستان محل حادثه کشف شده باشد، استعلام انجام شد و مأموران دریافتند جسد پسر جوانی چند روز قبل داخل کانال آب و در نزدیکی محل حادثه کشف شده است. با توجه به کشف جسد ناشناس از خانواده وحید خواسته شد برای شناسایی به پزشکی قانونی بروند و با حضور آنها در پزشکی قانونی، هویت پسرشان را شناسایی کردند.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت، مأموران برای دستگیری اشکان وارد عمل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که پسر جوان همزمان با این جنایت مخفیانه از کشور خارج شده است.

تحقیقات برای دستگیری سایر افرادی که در این پرونده نقش دارند در حالی ادامه دارد که پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای محل وقوع جرم ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها