فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 1400

سلام، امروز قصد داریم تا بخشی از فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 1400 را برای شما توضیح دهیم.

فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 1400

سال 1400 که متاثر از بیماری کرونا یا کووید 19 خیلی از برنامه ها را برهم زده است اما با افزایش واکسیناسیون گسترده جامعه و فروکش کردن تب بیماری، به سینماها خون تازه ای تزریق شده و شاهد بازگشایی آنها و اکران فیلم ها هستیم.

اما جدا از دنیای سینما ، با حضور شبکه نمایش خانگی و در راس آن VOD ها، سریال های اختصاصی زیادی توسط این سایت ها ساخته شده است که در کنار توزیع در سطح شهر بصورت DVD ، از طریق این سایت ها هم منتشر میشود و طرفدارن زیادی پیدا کرده است ، بطوریکه در بعضی سریال ها رکورد بیننده شکسته شده است!

امروز در کنارهم به بعضی از آثار در حال اکران و برخی از ساخته هایی که به زودی پخش خواهند شد،خواهیم پرداخت.

فیلم های گردو ، قهرمان و بی همه چیز سرکرده برترین ها !

در ابتدا قصد داریم از سینماها و اکران های فعلی صحبت کنیم اما برای دانلود فیلم ایرانی در حال اکران باید صبر کنید تا وارد بازار های شبکه نمایش خانگی شوند. اولین توضیح درباره فیلم های در حال اکران سال 1400 را به فیلم درخت گردو اختصاصی میدهیم.فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی که فیلمنامه آن بصورت مشترک توسط ابراهیم امینی و حسین حسنی نوشته شده است.بازیگران این عنوان پیمان معادی، مهران مدیری، مینا ساداتی و مینو شریفی پور هستند.داستان این اثر از روی واقعیت ساخته شده است و ماجرایی در کنار بمباران شهر سردشت در سال 1366 را توضیح میدهد و در 3 دهه ساخته شده است و با دهه 60 شروع میشود و بعد به سراغ دهه 80  و 90 میرود.از جوایز این ساخته میتوان به برنده بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 و جایزه بهترین فیلم جشنواره بارسلون در تاریخ 22 آبان 1400 اشاره کرد.این عنوان پنجمین فیلم ساخته شده توسط محمدحسین مهدویان است که کارگردانی فیلم ماجرای نیمروز را هم برعهده داشت.در خلاصه داستان این اثر آمده : روایتگر داستان تلخ زندگی فردی رنج کشیده و اهل کردستان به نام قادر مولان پور است که خانواده‌اش درگیر فاجعه بمباران شیمیایی سردشت بودند. داستان فیلم در سه بازه زمانی سال‌های 66، 83 ، 95 روایت می‌شود.

عنوان بعدی ما مربوط میشود به فیلم قهرمان اصغر فرهادی ، کارگردان پرآوازه و باتجربه سینمای ایران که کوهی از جوایز ملی و بین المللی را در کارنامه اش دارد و چندین بار نماینده صنعت سینما ایران در جشنواره های بین المللی مخصوصا جوایز اسکار بوده است.در خلاصه داستان این اثر آمده است:فیلم قهرمان درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل ناتوانی در بازپرداخت بدهی در زندان به سر می برد اما طی دو روز مرخصی در تلاش است شاکی خود را با دادن بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت کند. هر چند که اتفاق‌ها آنگونه که برنامه‌ریزی شده پیش نمی‌رود.

تهیه کنندگی این ساخته بصورت مشترک برعهده اصغر فرهادی و الکساندر ماله-گی بوده است . بازیگرانی همچون امیر جدیدی ، محسن تنابنده ، سحر گلدوست ، سارینا فرهادی ، فرشته صدرعرفایی دارد.نکته جالب این است که سارینا فرهادی دختر اصغر فرهادی هم در فیلم پدرش هنرمندی کرده است.محل ساخت و فیلمبردای هم شهر زیبای شیراز بوده است.این فیلم در تاریه 29 مهر 1400 به عنوان نماینده سینمای ایران برای رقابت در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار معرفی شد.فیلم قهرمان اصغر فرهادی برای اولین بار در تاریخ 13 ژوئن سال 2021 میلادی در جشنواره فیلم کن 2021 نمایش داده شد و موفق شد مشترکا به همراه فیلم کوچه شماره شش اثر یوهو کاسمانن ، جایزه بزرگ هیئت داوران این جشنواره مهم را بدست بیاورد.در سایت بزرگ نقد و بررسی فیلم و سریال ها که راتن تومیتوز نام دارد، این اثر در میان 23 نقدی که بر آن شده،توانسته نمره 96 از 100 را کسب کند که نمره بسیار عالی محسوب میشود.

سومین ساخته ای که قصد معرفی داریم مربوط میشود به فیلم بی‌همه‌چیز به کارگردانی محسن قرایی ساخته شده است.او که در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم قصر شیرین شد ، حالا در کنار فیلمنامه نویسی این عنوان که به همراه محمد داوودی انجام داده است، در قامت کارگردان ظاهر شده و این فیلم را که تهیه کنندگی آن برعهده جوادنوروزبیگی بوده است را ، کارگردانی کرده است.فیلم بی همه چیز اثری پرستاره است و بازیگرانش پرویز پرستویی ،هدیه تهرانی ،هادی حجازی‌فر ،باران کوثری ،مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی ،فرید سجادی حسینی، زهیر یاری ع،یسی یوسفی‌پور ،خسرو پسیانی، مهدی صباغی، عرفان ناصری ،محسن نوری هستند.

فیلمنامه این عنوان ، قتباسی آزاد از نمایشنامه مشهور ملاقات بانوی سالخورده نوشته فردریش دورنمات ساخته شده‌است که از تاریخ 24 آذرماه 1400 در سینماهای ایران اکران شد.

اما حالا سری خواهیم زد به دنیای نمایش خانگی و سریالهایی که مخاطبان در انتظار پخش آنها هستند.

 

سریال ساخت ایران 3 این بار با با امین حیایی و مجید صالحی

اولین سریالی که بررسی خواهیم کرد دانلود سریال ساخت ایران 3 است، به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی امیر عربی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده است.این اثر فصل سوم از سری ساخت ایران است. دو  فصل قبلی رضایت مخاطبان را همراه داشت و تیم سازنده امیدوار است تا در این فصل هم رضایت بینندگان را همراه داشته باشد. این عنوان قرار است بصورت انحصاری از پلتفرم فیلیمو پخش شود. بازیگران این فصل ، امین حیایی ،مجید صالحی ،هومن برق‌نورد،عایشه‌گل جوشکن، زنده یاد عزت‌الله مهرآوران هستند. عزت‌الله مهرآوران در تاریخ 16 مهر 1400 در اثر عارضه ریوی ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت. نکته جالب حضور عایشه‌گل جوشکون ، خواننده ، بازیگر و ترانه سرا و معروف ترک است.او در فیلم مطرب که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بود ، نقش مقابل پرویز پرستویی را داشت که در ایران و در کنار خوانندگی ، در دنیای سینما هم معروف شد.عاشیه گل همچنین به خاطر خواندن آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه به زبان ترکی هم در ایران شهرت دارد. در خلاصه داستان این عنوان آمده که : غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهین که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

۲

قسمت اول فصل سوم ساخت ایران را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود قسمت اول ساخت ایران 3 میتوانید با مراجعه به سایت هیوا مووی به تمامی لینک های دانلود با کیفیت های مختلف دست پیدا کنید و با لینک مستقیم قانونی اقدام به دانلود و تماشا نمایید و لذت ببرید.

۳

سریال جیران بزودی وارد بازار می شود!

دومین سریال شبکه نمایش خانگی و مورد انتظار سال 1400 ، سریال جیران است که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده است.فتحی که در سریال شهرزاد و در حوزه شبکه نمایش خانگی هم تجربه زیادی کسب کرده و هم محبوبیت فراوانی بدست آورده است و به تازگی هم سریال مست عشق که داستان شمس و مولانا است که بازیگران ایرانی و ترکی دارد را ساخته است ، این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است و به زندگی ناصرالدین‌شاه و اتفاقات بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.این عنوان یکی از مهمترین سریال های سال 1400 ایران است.تهیه کنندگی این مجموعه را اسماعیل عفیفه و نویسندگی فیلمنامه را حسن فتحی و احسان جوانمرد برعهده داشته اند.جیران که نام اصلی او خدیجه خانم تجریشی است ملقب به فروغ السلطنه (درگذشته 1276 قمری)، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه قاجار، پادشاه ایران بود.در خلاصه داستان این سریال آمده است:زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته‌است و امیرکبیر در گور خفته‌است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

به گفته سازندگان ، سریال جیران حسن فتحی ،یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 است.بازیگران این اثر پرستاره و پرهزینه و مورد انتظار بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها