پل های هوایی؛ جایی برای وحشت زنان توسط قمه های پنهان

زورگیران قمه به دست که با ترساندن بانوان زیرپل های هوایی ، کیف قاپی می کردند با تلاش نیروهای کلانتری شهید نواب صفوی مشهد به دام افتادند.

پل های هوایی؛ جایی برای وحشت زنان توسط قمه های پنهان

فرمانده انتظامی مشهد درباره دستگیری موتورسواران خشن گفت: بررسی کارشناسی محتویات برخی از پرونده های زورگیری و کیف قاپی در مشهد نشان می داد که بیشتر بانوان کنار پل های هوایی عابر پیاده طعمه زورگیران قمه به دست شده اند. به همین دلیل گروه ویژه ای از نیروهای کلانتری شهید نواب صفوی با هدایت مستقیم سرهنگ «علیرضا بابایی» وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

سرهنگ حسین دهقان پور افزود: با افزایش گشت های نامحسوس انتظامی ، تعدادی از پل های هوایی زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفت و نیروهای انتظامی با پوشش های مبدل زیر پل هایی مستقر شدند که احتمال وقوع جرم وجود داشت. مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: درحالی که عصر چهاردهم دی، هوا رو به تاریکی می رفت ناگهان دو جوان قمه به دست به سوی زنی هجوم بردند که در حال عبور از کنار پل هوایی بود.

ماجرای زورگیری زیر پل های هوایی!

زن جوان که از شدت ترس ، دست و پایش را گم کرده بود قبل از آن که عکس العملی نشان بدهد با دیدن تیغه قمه درجا میخکوب شد و یکی از سارقان خشن درحالی که کیف این زن را می قاپید ، او را با ضربه دست روی زمین انداخت . رئیس پلیس باتجربه مشهد ادامه داد: سارق قمه به دست سپس از پله های پل هوایی بالا رفت تا در آن سوی خیابان سوار موتورسیکلت همدستش شود که در خلاف جهت حرکت خودروها منتظر وی ایستاده بود.

به دام انداختن زورگیر 18 ساله در مشهد

سرهنگ دهقان پور با اشاره به عملیات رزمی نیروهای ورزیده کلانتری گفت: یکی از ماموران انتظامی با دیدن این صحنه بلافاصله خود را به بالای پل عابر پیاده رساند و با استفاده از فنون دفاع شخصی ، زورگیر 18ساله را به دام انداخت اما همدست وی با موتورسیکلت از محل گریخت. وی خاطر نشان کرد: با انتقال متهم به کلانتری ، بازجویی های تخصصی در دایره تجسس از وی آغاز شد که در نهایت زورگیر جوان همدست خود را به پلیس لو داد و به جرم خود اعتراف کردو گفت قمه را از خانه خودمان برداشتم تا با دوستم که موتورسیکلت داشت زورگیری کنیم. چون می دانستیم برای بانوان بالا آمدن از پله‌های پل عابر پیاده دشوار است، طعمه هایمان را کنار پل های هوایی انتخاب می کردیم و...

«کلیددار امنیت شهر» اضافه کرد: در پی اعترافات این جوان بلافاصله عملیات دستگیری همدست وی با دستورات ویژه قضایی شروع شد و نیروهای کارآزموده تجسس در یک عملیات هماهنگ و ضربتی، همدست دیگر او را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند. به گفته فرمانده انتظامی مشهد ، تحقیقات بیشتر پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان درحالی ادامه دارد که یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری شهید نواب صفوی دو متهم دستگیر شده را شناسایی کرد که زیر پل هوایی طعمه آنان شده بود./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها