راز خیارهای بوگرفته برملا شد / تعقیب و گریز پلیس در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان در شهرستان میناب، یک محموله مواد مخدر به وزن ۴۰۵ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون حامل بار خیار کشف شد.

راز خیارهای بوگرفته برملا شد / تعقیب و گریز پلیس در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر به رسانه ها اظهار داشت: ماموران انتظامی میناب از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان و برنامه آنها جهت انتقال یک محموله قاچاق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: مأموران با شناسایی و رصد کامیون حامل مواد مخدر، ضمن هماهنگی قضایی با تشکیل اکیپی به محور مورد نظر اعزام و با تعقیب و مراقبت آن را در ایست و بازرسی شهید میرزایی متوقف کردند.

سردار جعفری بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون مورد نظر ۴۰۵ کیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در زیر بار خیار جاساز شده بود را کشف و ضبط و در این رابطه یک قاچاقچی موَاد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

سردار جعفری ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی ، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: نیروی انتظامی هرمزگان تاکنون ۱۴۵شهید و ۲۵۳جانباز در این حوزه داشته که نشان دهنده عزم قاطع و جدیت در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

استان هرمزگان بواسطه همجواری با استانهای کرمان و سیستان وبلوچستان و مرز طولانی از جاسک تا پارسیان ، به عنوان  بار انداز و عبور کاروانهای قاچاق مواد مخدر از طریق دریا وخشکی به استانهای دیگر استفاده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها