کودک 10 ساله جان مادرش را نجات داد / ناپدری دست به اسلحه شد

کودک با دیدن صحنه به خطر افتادن جان مادرش با تماس با پلیس جان وی را نجات داد.

کودک 10 ساله جان مادرش را نجات داد / ناپدری دست به اسلحه شد

یک کودک ۱۰ ساله با تماس با پلیس، جان مادر و دو کودک را که مورد تهدید قرار گرفته بودند نجات داد. در حالی که این کودک در ابتدا شاهد درگیری لفظی مادر و شوهر مادرش بود پس از آنکه با صحنه قرار دادن اسلحه از سوی این مرد روی سر مادرش مواجه شد با پلیس تماس گرفت. این اتفاق در آپارتمانی در هیوستون تگزاس رخ داد.

کودک 10 ساله مادرش را به زندگی برگرداند

به گزارش رکنا، پلیس هیوستون پس از آنکه در ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه در جریان یک درگیری با اسلحه در آپارتمان‌های آکسفورد در بلوک ۶۰۰ در بری رُد قرار گرفت در محل حادثه حاضر شد. پلیس با دریافت تماس از سوی کودک ۱۰ ساله زنی که مورد تهدید قرار گرفته بود در جریان حادثه قرار گرفت. یک افسر پلیس در این باره گفت: «واضح است یک موقعیت دلهره آور برای آن‌ها (کودکان) به شمار می‌رود که در حضور والدین خود با پلیس تماس بگیرند.»

پس از آنکه ماموران پلیس در محل حاضر شدند با زنی که تردید داشت اجازه دهد آن‌ها وارد خانه شوند مواجه شدند. ماموران با دیدن رفتار‌های عجیب این زن متوجه شدند که خطری جان وی و فرزندانش را تهدید می‌کند.

سرانجام آن‌ها موفق شدند این مادر و دو فرزندش را سالم از خانه خارج کنند. آن‌ها تلاش کردند تا با شوهر این زن نیز مواجه شوند، اما متوجه شدند او مسلح است. در حالی که او در ابتدا از اجرای دستورات پلیس سرپیچی کرد، در ادامه توسط پلیس دستگیر شد. این مرد اکنون با اتهاماتی مواجه است که باید به زودی در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها