فرار سارقان تهرانی به سبک فیلم های خارجی/ دزدان در برابر اسلحه پلیس دست به چاقو شدند

معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر سارق موتور سوار خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از ژانر فیلم های خارجی به فرار می پرداختند.

فرار سارقان تهرانی به سبک فیلم های خارجی/ دزدان در برابر اسلحه پلیس دست به چاقو شدند

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسف وند"  گفت: ساعت 10 صبح 21 آذرماه واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده تهرانسر به یکدستگاه موتورسیکلت دارای 3 سرنشین مظنون شده، پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد  دارای سابقه سرقت در تاریخ 14مهر ماه  از شهر قدس می باشد.

وی افزود:  راکب موتورسیکلت مسروقه به محض رویت خودروی پلیس اقدام به فرار کرده، بنابراین هماهنگی های لازم با مرکز پیام صورت گرفته و از کلیه علائم هشداردهنده نظیرآژیر، گردان و سه بار ایست توسط بلندگو جهت متوقف ساختن موتورسیکلت استفاده شد.

فرار بازی سارق موتورسوار به ژانر فیلم های خارجی

این مقام انتظامی ادامه داد:  ولی راکب موتورسیکلت بدون توجه به اخطارهای پلیس به صورت خطرآفرین در بین خودروهای عبوری و شهروندان اقدام به فرار می کرد. پس از گذشتن چند خیابان موتورسیکلت با درایت افسر گشت متوقف شد. سریعا هر 3 نفر به صورت پیاده متواری که افسراکیپ به منظور جلوگیری از فرار و خسارت های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک4تیر هوایی می کند که پس از طی مسافت کوتاهی هر 3 نفر متهم با توجه به حمله ور شدن با سلاح سرد با اقتدار اعضای اکیپ بدون هیچگونه خسارتی دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه یوسف وند در پایان با اشاره به اینکه متهمان برگرفته از ژانر فیلم های خارجی متواری می شدند، گفت: موتورسیکلت مسروقه به پارکینگ منتقل و پرونده به همراه 3 متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شدند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها