فیلم عروسی زوج بیرجندی در شهر آبرویشان را برد

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از کشف یک فقره پرونده با موضوع فیلمبرداری از مجلس عروسی یکی از شهروندان و انتشار آن در شبه اجتماعی واتساپ خبر داد.

فیلم عروسی زوج بیرجندی در شهر آبرویشان را برد

سرهنگ"علی محمدپور" رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر عنوان کرد: فردی ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس به طور مخفی اقدام به فیلم‌برداری از مجلس عروسی‌ وی کرده و در شبکه اجتماعی واتساپ برای تمامی اقوام او ارسال کرده که در نهایت به دستش رسیده و سبب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش شده است، لذا پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی محمدپور" ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد خانم جوانی نسبت فامیلی با داماد داشته و بطور مخفیانه با تلفن همراه اقدام به فیلمبرداری از مجلس او نموده است.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان این پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، متهم را جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دعوت کرد ، متهم پس از حضور در پلیس فتا در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری گردیده به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این اقدام انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی هشدار داد: هموطنان به منظور فیلمبرداری از مجالس جشن و عروسی صرفاً از فیلمبرداران دارای مجوز از اتحادیه ذیربط استفاده نمایند و کاملا هوشیار و مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی از فیلمبرداری مراسم توسط گوشی‌های تلفن همراه باشند و از تکثیر و در اختیار گذاشتن فیلمهای جشن و عروسی و فیلمهای خانوادگی به افراد غیر جدا خودداری شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها