فرار از صحنه قتل با نارنجک در مهرشهر/ دستان قاتل قطع شد

پسرجوان که با پرتاب نارنجک دستی در شب چهارشنبه سوری باعث مرگ یکی از هم محله‌ای‌هایش شده بود با ردیابی‌های 10 ماهه پلیس استان البرز دستگیر شد.

فرار از صحنه قتل با نارنجک در مهرشهر/ دستان قاتل قطع شد

این حادثه خونین شامگاه 26 اسفند پارسال و همزمان با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در مهر شهر کرج رخ داد.

پسر 18 ساله‌ای به‌ نام فرید که تعدادی نارنجک دستی همراه داشت با دیدن یکی از هم محله‌ای‌هایش که پسری 16 ساله بود نزدیک وی رفت تا با پرتاب نارنجک او را بترساند اما انفجار ناگهانی نارنجک‌ها در دستان پسر نوجوان منجر به قطع دست خودش و جراحت شدید پسر نوجوان شد.

پایان 10 ماه فرار عامل قتل با نارنجک دستی

به‌دنبال این حادثه دلخراش هر دو پسر به بیمارستان منتقل شدند اما فرید وقتی در بیمارستان متوجه شد پسر نوجوان بر اثر جراحت‌های شدید جان باخته است با وجود اینکه خودش  در این حادثه انگشتان دستش قطع شده بود پا به فرار گذاشت؛با شکایت خانواده مقتول بلافاصله تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس البرز تشکیل شد و فرید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت اما مشخص شد وی از خانه و محل زندگی اش فرار کرده است با این حال ردیابی‌ها ادامه داشت تا اینکه بعد از 10 ماه کارآگاهان سرنخ دستگیری متهم را در اصفهان پیدا کرده و سرانجام در مخفیگاهش دستگیر شد.

پایان 10 ماه فرار عامل قتل با نارنجک در مهرشهر

این متهم پس‌از انتقال به اداره پلیس آگاهی استان البرز درهمان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی قبل از این حادثه با امید بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده بودیم و آن شب می‌خواستم با پرتاب نارنجک‌ها او را بترسانم اما فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد. فرید اظهار داشت زمانی که قصد پرتاب نارنجک را داشته در حالت عادی نبوده و تمرکز نداشته به نحوی که نارنجک در دستانش منفجر و انگشتانش هم قطع شده است. وی در ادامه مدعی شد در این 10 ماه آواره و سرگردان شهرها بوده اما در نهایت در اصفهان دستگیر شده است.

پرونده چهارشنبه سوری مرگبار بسته شد

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده به زندان منتقل شد وبزودی با تکمیل تحقیقات محاکمه می شود./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها