عامل انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی دستگیر شد

مستقل آنلاین: رئیس پلیس فتا گیلان گفت: عامل انتشار فیلم و تصاویر شخصی و نامتعارف در یک پیج اینستاگرامی، شناسایی و احضار شد.

عامل انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش مستقل آنلاین، سرهنگ "امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا طی رصد و پایش فضای مجازی از فعالیت فردی در زمینه انتشار تصاویر و فیلم‌های شخصی و نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلع شده و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات صورت گرفته متهم مورد نظر که خانم جوانی است، شناسایی و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا استان احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان تصریح کرد: متهم 25 ساله پرونده در تحقیقات پلیس به انتشار تصاویر شخصی و نامتعارف خود در فضای اینستاگرام اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه انتشار کلیپ، فیلم و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی بر اساس قانون جرم است افزود: به هیچ عنوان نباید اینگونه مطالب توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شود.

سرهنگ نقی‌مهر در پایان از مردم خواست از انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی خودداری کنند و درصورت مشاهده موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.irبخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها