واکنش های تند نسبت به رانندگی عجیب کودک 10 ماهه!

رانندگی کودک ، رفتاری خطرناک که برخی از والدین برای ثبت لحظاتی متفاوت انجام می دهند . دختربچه ی 10 ماهه تایلندی در یک بزرگراه پشت فرمان خودروی پدرش بود که خشم مردم این کشور را برانگیخت.

واکنش های تند نسبت به رانندگی عجیب کودک 10 ماهه!

اولین بار نیست که می بینیم و میشنویم والدین بی توجه به سپردن فرمان خودوری در حال حرکت خود وسط جاده به فرزند کم سن و سالشان جنجال به پا می کنند رفتاری که پدر جوان تایلندی با انجام آن خشک مردم کشورش را برانگیخت و واکنش های تندی دریافت کرد.

 در کلیپ منتشر شده از دختربچه 10 ماهه ی تایلندی که در یک بزرگراه پشت فرمان خودوری پدرش ایستاده و بدون کمک کسی به نوعی هدایت فرمان اتومبیل را به دست گرفته است ، پدر این کودک برای بیشتر کردن حساسیت و جذابیت کلیپ دستانش را از فرمان کنار کشیده و اجازه می دهد دختر چند ماهه اش در بزرگراه رانندگی کند.

این مرد که با هدف گرفتن نظرات پر از محبت و موج مثبت کلیپ را منتشر کرده بود با واکنش های کاربران فضای مجازی مطمئنا شوکه شد و دریافت که باید هرچه سریعتر صفحه خود را برای مدتی ببندد.

ریشه واکنش های تند کاربران تایلندی به این کلیپ آمار بالای مرگ براثر تصادفات جاده ای است که سالیانه به 24.000 نفر می رسد./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها