این مرد سرشناس دختربچه ها را می خرید ! + عکس

در میان گزارش‌های تکاندهنده ماجرای دستگیری یکی از تهیه‌کنندگان سابق cnn کریس کومو به دلیل آزار جنسی کودکان، سر زبان ها افتاده است.

این مرد سرشناس دختربچه ها را می خرید ! + عکس

بر اساس گزارش‌های اف‌بی‌آی، جان گریفین به دلیل اجبار والدین برای اجازه دادن به دختران زیر سن قانونی خود برای انجام فعالیت‌های جنسی با کریس از سوی فدرال متهم شده است.

این حوادث همیشه در خانه جان گریفین اتفاق می افتاد.گریفین تهیه کننده اصلی برنامه صبحگاهی CNN "روز جدید" بود و جمعه گذشته توسط FBI دستگیر شد.او توسط هیئت منصفه بزرگ ورمونت به اتهام آزار جنسی کودکان متهم شد.

بر اساس گزارش ها، جان گریفین به سه مورد استفاده از تسهیلات تجارت بین ایالتی برای ترغیب خردسالان به انجام فعالیت های جنسی غیرقانونی متهم شده است.

بر اساس کیفرخواست دفتر دادستانی ایالات متحده در ورمونت در بیانیه ای نوشته شد که گریفین از آوریل تا جولای 2020 از برنامه‌های پیام‌رسان Kik و Google Hangouts برای برقراری ارتباط با افرادی که ادعا می‌کنند والدین دختران خردسال هستند، استفاده می‌کرد و از جمله ایده‌های دیگر به آنها انتقال می‌داد

از جمله ایده هایی که گریفین به والدین انتقال می داد این بود که : ((یک زن صرف نظر از سن او یک زن است))

و یا : ((زنان باید از نظر جنسی تابع و مطیع مردان باشند))

در این پلتفرم‌های ارتباطی، گریفین به دنبال متقاعد کردن والدین بود تا به او اجازه دهند دخترانشان را به گونه‌ای تربیت کند که از نظر جنسی مطیع باشند.

در ژوئن 2020، گریفین به یک مادر دختر 9 و 13 ساله توصیه کرد که مسئولیت مادر این است که ببیند دختر بزرگترش به درستی تربیت شده است.

گریفین بعداً بیش از 3000 دلار برای بلیط هواپیما به حساب بانکی مادرش انتقال داد تا مادر و دختر 9 ساله‌اش بتوانند از نوادا به فرودگاه لوگان بوستون پرواز کنند.

مادر و فرزند در ژوئیه 2020 به بوستون پرواز کردند، جایی که گریفین آنها را با  ماشین تسلا خود به خانه  خود در لودلو برد.

در این بیانیه آمده است که در خانه وی،  دختر بچه به انجام فعالیت جنسی غیرقانونی توسط وی مجبور و تسلیم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها