خودکشی مرد تهرانی با شلیک گلوله در مغازه بسته/او وصیت کرده بود

دست نوشته مرد جوان تهرانی بعد از خودکشی او با اسلحه در محل حادثه پیدا شد.

خودکشی مرد تهرانی با شلیک گلوله در مغازه بسته/او وصیت کرده بود

ساعت یک و نیم ظهر روز 16 آذر ماه امسال صدای شلیک تیر از مغازه لوازم ورزشی واقع در شرق تهران در محله پیچید.کرکره مغازه نیمه باز بود و اهالی شاهد آن بودند که بعد از برخاستن صدای وحشتناک شلیک گلوله کسی از مغازه خارج نشد.بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس قرار گرفت و ماموران پلیس بعد از ورود به مغازه با جسد صاحب مغازه مواجه شدند.شواهد اولیه حکایت از این داشت که مرد جوان با اسلحه اقدام به خودکشی کرده است.

موضوع در دستور کار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و بازپرس حبیب الله صادقی،دستور بازبینی دوربین های دی وی آر مغازه را صادر کرد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که مرد جوان از مدتی قبل با همسر خود اختلاف پیدا کرده و جدا زندگی می کردند و در آستانه طلاق بودند.روز حادثه قرار بود که همسر متهم فرزندشان رابرای ملاقات با پدرش ببرد و این در حالی بود که از آخرین ملاقات پدر و فرزند حدود دو هفته می گذشت.

در بررسی های اولیه محل حادثه، یک دست نوشته از مرد جوان نیز کشف شد که در آن وصیت نامه نوشته بود و در مورد اینکه بعد از مرگش اموالش به چه کسی تعلق بگیرد صحبت کرده بود.این مرد جوان در این دست نوشته در مورد انگیزه خود از خودکشی چیزی ننوشته بود اما احتمال می رود اختلافات خانوادگی دلیل اقدام او باشد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها