عکس چهره باز 5 بیجه کرج / آنها به پسران رحم نداشتند

اعضای باند سارقان زورگیر را شناسایی کنید.

عکس چهره باز 5 بیجه کرج / آنها به پسران رحم نداشتند

بیجه یک قاتل بود. بیجه سال ۸۳ به دلیل قتل و تجاوز به ۲۷ کودک و ۳ بزرگسال دستگیر شد. نام کامل این جنایت کار محمد بسیجه و ملقب به بیجه بود. اولین قربانی بیجه کودک ۱۰ ساله‌ای بود که در عاشورای سال ۸۱ به قتل رسید. و در آخر بیجه قصاص شد پرونده تجاوز سریالی به کودکان پاکدشتی که منتج به قتل آن‌ها می‌شد بسته شد.

 رییس پلیس آگاهی استان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان زورگیر گفت: چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد زورگیری و آزار و اذیت قرار گرفته و اموالشان مورد سرقت واقع شده ، جهت طرح شکایت می توانند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: چندی پیش در پی گزارش مردمی مبنی بر رها شدن یک جوان ۲۱ ساله دست و پا و دهان بسته در یکی از مناطق این استان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند و این جوان را که با مشکل شدید اکسیژن خون مواجه شده بود به بیمارستان انتقال دادند.

سناریوی تکرار بیجه این بار در کرج

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سطح اکسیژن این فرد پایین آمده بود یک هفته درکما بود و سپس جان خود را ازدست داد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم ویژه برای شناسایی عوامل این حادثه تعیین و طی تحقیقات ویژه از طوی کارآگاهان مشخص شد که یک تیم پنج نفره پس از سوار کردن افراد بین ۱۵ تا ۲۱ ساله ، آنان را به بیابان های اطراف شهر کشانده و ضمن سرقت اموال طعمه ها بعضا چند مورد آزار و اذیت انجام دادند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس در یک اقدام ضربتی هر 5 متهم این پرونده دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز : با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد ، بازپرس شعبه 2 ناحیه 1 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج دستور انتشار تصاویر بدون پوشش متهمین را در رسانه های جمعی داده است که چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد تعرض و زورگیری قرار گرفته اند جهت طرح شکایت به پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها