ورود"او میکرون" از طریق بندرگاه امام خمینی(ره) به کشور تکذیب شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی شایعه ورود نوع جهش یافته کرونا ویروس با نام"او میکرون" از طریق بندر گاه امام خمینی(ره) را تکذیب کرد.

 ورود"او میکرون" از طریق بندرگاه امام خمینی(ره) به کشور تکذیب شد

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز دوشنبه(15 آذر ماه 1400) با انتشار اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به انتشار شایعاتی در شبکه های اجتماعی در رابطه با ورود گونه جهش یافته"او میکرون" به کشور از طریق بندرگاه امام خمینی(ره)، به اطلاع می رساند تا کنون هیچ مسافری از کشورهای پر خطر آفریقایی از طریق این بندرگاه وارد کشور نشده است و مطابق دستورالعمل های تشدید مراقبت های مرزی، دستورالعمل های سخت گیرانه ای برای عدم ورود اتباع و مسافرین کشورهای پر خطر از نظر شیوع ویروس جهش یافته جدید، در حال اجرا است.

لازم به ذکر است به همین منظور از تاریخ یکم لغایت ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ تعداد ۳۷ کشتی و شناور در بندرامام خمینی(ره) مورد ارزیابی و مراقبت بهداشتی قرار گرفته که هیچ کدام این موارد از مبدا کشورهای آفریقایی وارد کشور نشده اند. در همین راستا از تعداد ۷۷۲ سرنشین و خدمه این کشتی و شناورها نیز تست PCR گرفته شده که کلیه نتایج منفی گزارش شده و هیچ مورد ابتلا به کرونایی گزارش نشده است./برنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها