خدمات باربری در تهران با کادر مجرب بسته بندی و حمل بار

آیا برای اسباب کشی خود به بسته بندی تخصصی نیاز دارید؟ کادر حرفه ایی تا چه اندازه برای انتخاب باربری در اولویت شما قرار دارد؟

خدمات باربری در تهران با کادر مجرب بسته بندی و حمل بار

اثاث کشی تضمینی همراه با بسته بندی تخصصی توسط سپند بار

آیا برای اسباب کشی خود به بسته بندی تخصصی نیاز دارید؟ کادر حرفه ایی تا چه اندازه برای انتخاب باربری در اولویت شما قرار دارد؟ آیا با باربری سپند بار آشنایی دارید؟

در اتوبار سپند بار مجهزترین و جدیدترین تجهیزات برای اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد که در کنار کادری متعهد و مسئولیت پذیر بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه خواهند داد. در زمینه بسته بندی، حمل و نقل و چیدمان لوازم نیز مهارت خاصی داشته که جابجایی های ساکنین استان تهران را به هر نقطه ایی که بخواهند انجام می دهند.

سپند بار با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل بار و داشتن ماشین های متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. باربری سپند بار در زمینه حمل و نقل درون شهری و برون شهری به صورت شبانه روز در تمام فصل های سال با کمترین تعرفه  آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

برای تهیه لوازم بسته بندی نیز می توانید از سپند بار این خدمات را دریافت کنید برای خرید کارتن ، ضربه گیر های حبابدار ، سلفون و چسپ نیز این موسسه حمل بار در خدمت شما خواهد بود

خدمات باربری سپند بار

  • استفاده از کادری مجرب و حرفه ایی برای اسباب کشی
  • دارای مجوز رسمی و معتبر از اتحادیه باربران تهران
  • حمل بار بدون ایجاد مشکل با قیمت مناسب
  • خدمت رسانی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته
  • انتخاب خودروی مناسب با کارگر و بدون کارگر
  • استفاده از جدیدترین فناوری ها برای بسته بندی
  • حمل و نقل برون شهری با رانندگان ماهر و آشنا به مسیر
  • استفاده از نایلون حبابدار ضدآب و چسب های پهن و محکم برای بسته بندی لوازم

این باربری  به عنوان بزرگترین باربری در تهران با ارائه خدمات با کیفیت همیشه برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش کرده است. این باربری در کنار قیمت ها مناسب خود از تخفیفات مناسب هم برای کاهش هزینه ها استفاده می کند.

انواع ماشین های حمل بار در اتوبار سپند بار

در باربری سپند بار از ماشین های مسقف و موکت کاری شده برای جابجایی وسایل شما استفاده می شود. پس در هنگام بارش باران و برف و یا وزش باد دیگر نگران لوازم خود نخواهید بود. در زیر به انواع این ماشین اشاره خواهیم کرد:

  • برای بارهایی که حجم کمی دارند از ماشین های حمل بار کوچک مانند نیسان استفاده می کنند.
  • برای حمل بارهای نیمه سنگین از ماشین های مانند خاور و کامیون کمک می گیرند.
  • ماشین های سنگین هم برای حمل بارهای حجیم و سنگین

5

قیمت اسباب کشی در باربری سپند بار

یکی از مهمترین مباحثی که در حین جابجایی پیش می آید تعیین هزینه های باربری است. مقدار بالایی قیمت ها در برخی از باربری ها بسیاری از افراد را نگران کرده که کارشناسان در باربری سپند بار قبل از اسباب کشی با مشاوره رایگان خود شما را در جریان هزینه های این اتوبار قرار می دهند.

این شرکت در تمامی نقاط تهران سرویس باربری را ارائه می دهد مثلا در منطقه غرب تهران باربری در غرب تهران این شرکت به خوبی وضایف بسته بندی و حمل بار را انجام خواهد داد

هزینه هایی که در این باربری محاسبه می شود طبق تعرفه های اتحادیه باربران تهران بوده که مشتریان از آن راضی خواهند بود. این قیمت ها براساس میزان زمانی که در حین حمل بار صرف می شود و ساعت کاری کارگران و نوع خدمات آنها همچنین مسافت طی شده از مبدا تا مقصد تعیین خواهد شد. برای شهرستانهای دور و نزدیک هم اسباب کشی خود را به اتوبار سپند بار بسپارید تا با رانندگان باتجربه اثاثیه شما بدون آسیب به مقصد برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها