کتک کاری در مراسم خاکسپاری / مرده روی زمین ماند

درگیری حاضران در مراسم های خاکسپاری جنجال برانگیز شد.

کتک کاری در مراسم خاکسپاری / مرده روی زمین ماند

 وقوع درگیری دو مراسم تشییع و خاکسپاری در ایرلند را به جنجال کشید. بنا به گزارش آیریش تایمز این اتفاق در قبرستان توام رخ داد. پس از وقوع این درگیری، پلیس ۸ نفر را در این رابطه بازداشت کرد. بازداشت شدگان هفت مرد و یک زن بودند. بنا به این گزارش این درگیری بین اعضای دو خانواده حاضر در مراسم رخ داد. هر دو خانواده در دو مراسم تشییع و خاکسپاری جداگانه شرکت کرده بودند.

درگیری و کتک کاری حاضران حین خاکسپاری مرده

در این درگیری تعداد هفت نفر با چاقو زخمی شدند. همچنین یک نفر با صلیب چوبی کنده شده از قبر مورد حمله قرار گرفت. بنا به این گزارش شدت آسیب یکی از مجروحان به حدی بود که برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. این فرد با کمک اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد. جراحت سایر زخمی شدگان جدی گزارش نشده است. پنج خودروی آمبولانس نیز برای کمک به مجروحان به محل حادثه اعزام شد.

پس از وقوع درگیری ۳۰ مامور پلیس به قبرستان گسیل شدند. یک مرد جوان در حالی که در صحنه جرم چاقو در دست دشت توسط پلیس دستگیر شد. طبق گزارش رسانه ایرلندی تایمز، آخرین دستگیری‌ها در روز دوشنبه اتفاق افتاد. گفته می‌شود یک کشیش حاضر در مراسم سعی در آرام کردن اوضاع را داشت که موفق به این کار نشد.

بنا به اعلام پلیس، دستگیرشدگان ۲۰ تا ۵۰ ساله هستند. این افراد با اتهاماتی مانند اختلال در نظم عمومی مواجه هستند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها