سکته مرگبار راننده تیبا در حین رانندگی

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سکته قلبی راننده یک دستگاه سواری تیبا در حین رانندگی خبر داد.

سکته مرگبار راننده تیبا در حین رانندگی

سرهنگ احسان مومنی، دراین‌باره گفت:‌حوالی ساعت 17 دیروز یک دستگاه سواری تیبا در حال حرکت در  مسیر خیابان  وحدت اسلامی اسلامی بود که در محدوده چهارراه مولوی با یک دستگاه سواری ماکسیما برخورد کرد.

وی با بیان اینکه پس از تصادف خودرو راننده تیبا هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد، گفت: راننده سواری ماکسیما و ماموران پلیس به سمت این خودرو رفته و با جسم بی‌جان راننده در پشت فرمان مواجه شدند، در حالی که هیچ اثری از ضربه ناشی از تصادف نیز در این فرد وجود نداشت.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با حضور عوامل امدادی در محل مشخص شد که راننده سواری تیبا قبل از تصادف دچار سکته قلبی شده و جان خود را از دست داده‌است و در واقع تصادف نیز درپی سکته راننده و ناتوانی‌اش در کنترل وسیله نقلیه رخ داده بود.

مومنی همچنین از وقوع حادثه رانندگی دیگری خبر داد و گفت:‌ در ساعت 30 دقیقه نیمه شب یک دستگاه کامیونت با بار میوه در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج بود که در محدوده ده حقی از مسیر خود منحرف شده و با انحراف به پهلوی راست خودرو، واژگون شده و بار آن نقش بر زمین شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه سرعت زیاد و ناتوانی راننده کامیونت در کنترل وسیله نقلیه بود، گفت:‌ با هماهنگی انجام شده، کامیونت به کمک جرثقیل سنگین پلیس راهور در موقعیت به حالت عادی بازگشت و به حاشیه مسیر منتقل شد و بار ریخته شده آن نیز به قسمت بار منتقل شد.

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، راننده این کامیونت نیز با حضور عوامل اورژانس در محل درمان شد./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها