2 بار اعدام برای قاتل مست / او در ورامین 2 دوست را به قتل رساند + عکس

مرد خشن که در حال مستی دست به دو جنایت زده و گریخته بود درحالی در دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شود که اولیای دم برای وی درخواست دوبار قصاص را مطرح کرده اند.

2 بار اعدام برای قاتل مست / او در ورامین 2 دوست را به قتل رساند + عکس

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ به دنبال وقوع درگیری خونین در ورامین آغاز شد .در آن درگیری که چند مرد مشروب خورده بودند میثم ۳۰ ساله  با دو برادر به نام های مهرداد و حسن مهرداد درگیر شد و مهراد را کشت و دوست او به نام داوود را نیز از ناحیه دست به شدت زخمی کرد.

 داوود که به بیمارستان منتقل شده بود به خاطر بریدگی رگ اصلی دستش تحت عمل جراحی قرار گرفت اما دو هفته بعد جان سپرد.

 بررسی ها نشان می داد میثم پس از جنایت خونین به محل نامعلومی گریخته است. ماموران پلیس به نقطه زنی پرداختند و رد وی را در باغی در منطقه آبسرد به دست آوردند .شواهد نشان می‌داد او در باغ دوستش پنهان شده است .اما وقتی ماموران به باغ  موردنظر رفتند میثم از آنجا گریخته بود .

در بررسی های بعدی روشن شد او  چند بار با خط تلفنی از اصفهان با دوستانش تماس گرفته است. ماموران به ردیابی او در اصفهان پرداختند اما  او اینبار نیز به کوه‌های استان فارس گریخت.چند ماه از این ماجرا گذشته بود که پلیس در یافت میثم از خطی ناشناس از شیراز با دوستانش تماس گرفته است. با افشای این ماجرا ماموران پلیس با نقطه زنی پرداختند و رد وی  را یافتند و او را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند.

 مرد خشن به درگیری خونین در اوج مستی اعتراف کرد و گفت :آن روز همراه دوستانم در باغی در ورامین مشروب خورده بودیم که با دو برادر به نام‌های مهرداد و حسن درگیر شدم. درگیری به خاطر کل کل شروع شد اما با وساطت دوستانم درگیری پایان یافت  و برای اینکه دعوا از سر گرفته نشود دوستانم مرا از باغ بیرون بردند.

اما بار دیگر بیرون باغ من با مهرداد درگیر شدم .ما هر دو مست بودیم و حال طبیعی نداشتیم.هردو فریاد میکشیدیم و دعوای دوباره سر این موضوع شروع شده بود که چه کسی بلندتر عربده کشیده است. من در اوج مستی چند ضربه قمه به مهرداد زدم .دوستش داوود هم وادر دعوا شده بود که  یک ضربه به دست  دوست او زدم.اما من واقعا قصد  کشتن آنها را نداشتم .

وی ادامه داد: همان شب از طریق دوستانم متوجه شدم مهرداد جان سپرده. اما نمی‌دانستم ضربه‌ای که به داوود زده ام کاری  بوده است. من دو هفته بعد وقتی از مرگ داوود مطلع شدم ترسیدم .به همین خاطر سعی کردم هرطور شده فرار کنم و در این مدت مدام مخفیگاهم را تغییر می دادم.

 به دنبال اعتراف های مرد خشن  و بازسازی صحنه جرم  برای وی   کیفرخواست صادر و پرونده اش  به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .قرار است او به زودی به اتهام دو قتل محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم دو قربانی درخواست  دوبار قصاص را  برای وی مطرح کرده‌اند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها