این مرد را می‌شناسید ؟ / او شیطان کرج است + عکس چهره باز

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر سارقی از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

این مرد را می‌شناسید ؟ / او شیطان کرج است + عکس چهره باز

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه بیهوش کردن راننده خودروهای عمومی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی سرقت های به وقوع پیوسته و استفاده از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد به کار گرفته شده از سوی این متهم، اظهار داشت: این سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروهای عمومی شده و در ادامه با استفاده از مواد غذایی مسموم رانندگان را بیهوش و لوازم با ارزش آنها را مورد سرقت قرار می داد.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: با دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج، تصویر بدون پوشش این فرد در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها