خواستگار عاشق پیشه دختر کرمانشاهی را دزدید / او مسلح بود

آدم ربای متواری پس از چهار سال فرار در کرمانشاه دستگیر شد.

خواستگار عاشق پیشه دختر کرمانشاهی را دزدید / او مسلح بود

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری شخصی در شهر کرمانشاه خبر داد که از چهار سال قبل به دنبال ربودن زنی ۳۷ ساله تحت تعقیب قضائی قرار داشت.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" روز پنجشنبه  اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد آدم ربایی در سال ۱۳۹۶ که مردی حدود ۴۰ ساله با تهدید سلاح سرد اقدام به ربودن زنی ۳۷ ساله کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

زن ربایی در کرمانشاه

وی ادامه داد: در آن سال و تنها ساعتی پس از این اقدام، زمانی که آدم ربا عرصه را با حضور ماموران پلیس بر خود تنگ دید، با رها کردن زن ربوده شده اقدام به فرار کرد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با این حال تلاش ماموران برای دستگیری عامل آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه با بدست آمدن سرنخ هایی مشخص شد وی در یکی از محلات شهر کرمانشاه حضور دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در ادامه و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و ردیابی این فرد شده و در عملیاتی حساب شده پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

خواستگار کینه ای دختر کرمانشاهی را دزدید

وی در پایان و با بیان اینکه شکست در خواستگاری انگیزه این فرد برای آدم ربایی بوده است، از معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها